sobota 28. novembra 2015

Christmas | GIFT GUIDE

Mám či nemám? To je otázka! Zverejniť ďalší z miliónov postov, ktoré sa teraz na nás vynárajú z každého blogu. Vianočné darčeky, predsa! Veď už sa vyspíme len 26-krát a sú tu Vianoce.
Moje skrine sú preplnené celoročne, ale teraz v predvianočnom období, ktoré sa na nás valí z každej strany, priam praskajú vo švíkoch! Darček tomu a darček tamtomu. Ježiši na tamtoho som ešte zabudla! Čo len kúpiť? A kde to schovám? Kriste, ja to nemám kam schovať! Na Vianoce chcem novú skriňu. A hneď radšej aj dve. 
Moje preplnené skrine teda hovoria, že som expert na darčeky a som teda maximálne vhodná na napísanie takéhoto postu. Niektoré som kupovala už v septembri, niektoré ešte len kúpim a o niektorých ešte nemám ani potuchy. Kupovanie či vyrábanie darčekov pre istých ľudí je totiž hotová veda. Napríklad taká babička...


..sa stále šmocle v kuchyni. Takže každá nová zástera dobrá, ale vedzte, že ju nebude nosiť, lebo si ju bude šetriť. Roztomilé košíčky sa tiež šiknú na hocičo a takisto zápisník na recepty nie je na zahodenie, veď ten starý je už ako moje skrine. Pletie vaša babka? Áno? Pche! Moja už rozplietla všetky staré svetre, ktoré nikto nenosil, aby uplietla päťsto tridsiaty šáľ, tisícu čiapku a miliónte ponožky! Rôznofarebná vlna na nové módne doplnky sa proste hodí vždy! A po toľkej práci treba aj trochu relaxovať, posadiť sa na gauč s touto krásnou obliečkou, pred telku a nechať odpočinúť rukám, natretým napríklad týmto  krémom

Mamu poteší aj drobnosť a je rada, keď šetríte. Napríklad ručne robená sviečka či krabičky na rôzne drobnosti vôbec nejdú do peňazí. Brošňa je už prežitok, no krásne oživí nejeden sivý kabát či sako. Označenia na bylinky pomôžu skôr vám, keďže mama ich všetky veľmi dobre pozná, ale  vyzerá to veľmi dobre v interiéri. Moja mama nepoužíva na umývanie nič iné, než klasické mydlo a tak jej vždy nejaké originálne zabalím pod stromček. Rovnakým darčekom sa určite poteší aj svokra, teta, priateľova mamina... 

Sestru, kamarátku, priateľku určite najviac poteší vešiak na bižu, na ktorý si hneď môže zavesiť aj nové náušnice. Diár na nový rok je tiež úplna potrebnosť a tento od Čičmian je úplne krásny, až ľutujem, že môj Moleskine je už na ceste. Taktiež by som sa potešila masážnej kocke od Ponia s vôňou ruží a ak máte v blízkosti nejakého knihomola ako som ja, darujte mu vlastnú ex libris pečiatku. Sama si ju asi po Vianociach objednám!
Dúfam, že sa vám výber mojich darčekov páči a možno vám aj pomôže pri kúpe či výrobe. Pri hľadaní som zablúdila na Sashe a vôbec som nečakala, že tam ostanem pri tvorbe celého článku. Kde sa pri vyberaní darčekov inšpirujete vy? 

20 komentárov:

  1. Priznám sa, že so Sashe ešte nemám skúsenosti, aj keď viackrát som už uvažovala, že odtiaľ niečo objednám.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já vždy obdarovávám jen rodiče a bráchu, s kamarádkami si dárky nedáváme. Největší problém je vždycky s mámou, protože si vůbec nerozumíme, a tak ani nevím, co by jí udělalo radost...Taťku zvládnu v pohodě a u bráchy se dá vždycky něco vymyslet :D Super článek :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééé tak to je super článek, hodně jsi mě inspirovala, hlavně už mám trochu představu co pořídit babičce a mamce :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na Sashe je neskutočné množstvo nádherných vecí, ale pre mňa sú bohužiaľ trošku drahé :/ koniec koncov tam ale niekedy zablúdim snívať a tiež hľadať inšpiráciu :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ach jo, skvelé veci. Mnoho by bodlo aj mne doma :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne veci, myslím si, že takéto doplnky dokážu zutulniť každý domov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásná inspirace :) Mně by se moc líbily proutěné košíky

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je fakt, že těchto inspiračních článků s dárky na vánoce je teď plno! Já je mám ale moc ráda protože se vždy inspiruju něčím novým a v tvém případě jsi mi vnukla zajímavý nápad na dárek pro mou mamču:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já tentokrát budu spíše vyrábět, protože si šetřím na zrcadlovku :) krásné fotky a inspirace
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne a hlavne užitočné tipy na darčeky.
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jů, tohle je zatím můj nejoblíbenější článek s tipy! S ženami tolik problémů nemám, ale jak jde o chlapy, tak jsem v koncích :D I když letos už mám pro ně nakoupeno a teď vymýšlím něco pro mamku. Super inspirace, děkuji! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Parádně ses s tím poprala :) nakonec to se mnou dopadne ale jako každý jiný rok... zajdu do města a koupím první na co nerazím :D Cappuccino Lover

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne si to spracovala je vidieť, že si sa s tým pohrala :)
    Pozývam teba aj tvoje čitateľky na moju Giveaway-
    http://leekralova.blogspot.sk/2015/11/giveaway-ahojte-dnes-mam-pre-vas.html#

    OdpovedaťOdstrániť
  14. To už je asi 10. článek, který dneska čtu o tipech na vánoce a stejně bych jich potřebovala daleko víc!!:) Ale z tvýho seznamu určitě něco využiju, takže díky :))
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  15. zo Sashe som nikdy nič ešte nekúpila, aj keď som viackrát chcela, ale bez tohto článku by mi ani nenapadlo, že by som sa tam na niečo mohla pozrieť :) veľmi pekný článok .

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Milujem nakupovanie darčekov a väčšinou presne viem, čo sa mi k tomu človeku najviac hodí :)
    Pozývam nielen teba, ale aj tvoje čitateľky na moju Vianočnú giveaway.
    http://www.vanesasworld.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Super inspirace! Tyhle vánoční články mám moc ráda, také něco podobného na svém blogu plánuji :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Bezva typy, určitě bych si nejeden z dárků vybrala. Nejvíc se mi ale líbí ta brož a věšák na šperky:)
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks