štvrtok 26. novembra 2015

Cosm'etika


Na strednej škole, asi ako tretiačka, som mala linkové obdobie. Do školy či von som nešla bez toho, aby som si na viečka nenaniesla linku. Začínala som linkami v pere, ktoré sa nanášali veľmi ľahko ale ich výdrž i pigmentácia nestáli za nič. Prešla som na gélové, ktorých pigmentácia bola úžasná, ale zase sa mi nepáčilo, že tá vrstva linky bola akoby hrubšia. Nakoniec som teda vtedy najradšej používala tekuté linky so štetčekom
Povedzme si však na rovinu, mladá, hlúpa myseľ si niekedy nevšimla, že tie linky sú prehnané, krivé, nerovnaké, majú dlhý zobáčik... A tak, keď sa s príchodom štvrtého, maturitného ročníka, trošku zmenil môj štýl, prestala som sa tak veľmi líčiť a tak veľmi riešiť svoj výzor, prestala som tiež používať aj linky. 
Za posledné dva roky som sa zaobišla len s jednou linkou v pere od Avonu, ktorú doteraz používam len raz za čas. Hlavne vtedy, keď stíham a keď mám náladu sa s tým hrajkať. A táto linka mi aj doteraz krásne stačila. Až prišla BioBeauty krabička, v ktorej som objavila tento zázrak od českej vegánskej značky Cosm'etika, ktorý ma úplne posadil na zadok.
Prírodnú dekoratívnu kozmetiku som chcela vyskúšať už veľmi dlho, ale akosi som sa nikdy nevedela rozhodnúť po čom siahnuť, tvárenka, tieň, maskara? Veľmi som sa teda potešila, keď som pri unboxingu prírodnej krabičky našla aj túto tekutú linku so štetčekom. 
Hneď som ju otvorila a hneď prišlo aj prvé sklamanie v podobe štetčeka, pretože to nie je klasický štetček. Nemá štetenky a neviem z čoho je, ale je dosť tvrdý a tak som sa bála, že sa mi s ním  nebude dať pracovať. Nakoniec to išlo úplne super a aj keby nie, použijem iný štetec na linky. 
Na zadok ma však posadila jej čiernočierna farba a výdrž. Vydržala mi na oslave od štvrtej poobede až do rána bieleho, kde som tancovala, naháňala sa s deťmi a proste sa bavila a na to, že bolo v miestnosti vážne horúco sa neroztiekla, neodtlačila, proste sa nepohla z miesta.
Linku teda úplne odporúčam a myslím, že sa s ňou rýchlo naučia líčiť aj začiatočníci, chce to len cvik. Jediné, čo sa mi nepáči je design, ale nemali by sme riešiť výzor, však? Aká je vaša obľúbená linka? Používate prírodnú dekoratívnu kozmetiku? 

16 komentárov:

  1. Vždy som túžila dostať biobeauty krabicku. Je to perfektne prekvapenie a ja milujem prekvapenia. Veľmi sa mi paci, že do balíčka pridali ai niečo veganske. Ja osobne milujem čečensku kozmetiku a kozmetiku ktorá nie je testovaná na zvieratag (ani táto .je je, keďže je veganska). V každom prípade sa mi linka veľmi páči. Ma veľmi dobre tvarovany aplikator a čierna farba je syra, výrazná a veľmi pekná.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Linka je veľmi zaujímavá, ale najviac ma potešilo, že je vegánska :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nakoniec som ju aj ja vyskúšala a tiež ma milo prekvapila výdržou a dokonale tmavou čiernou :) Vďaka za tvoje odporúčanie :) Inak veľmi pekná recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsem ráda, že jsi našla přírodní výrobek, který je dobrý. Ještě když se jedná o dekorativku. Já linky nepoužívám, ale na značku kosmetiky se určitě blíže podívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pro mě neznámá značka :) Ale tekuté linky používám denně, nejradši mám Miss Sporty, které jsou levné, ale drží celý den :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tuhle značku vůbec neznám, ale podle toho jak linky popisuješ vypadají vážně super :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak já to mám zas naopak, na střední jsem používala jenom řasenku, teď se líčím trochu víc. Mě nejvíc vyhovují gelové linky, protože se štětečkem se mi pracuje nejlépe, ale tyhle nevypadají špatně :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Linky to je moje.. miluji linky a tyhle vypadají skvěle :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jednu dobu jsem hodně nosila horní linku, mám hodně podobnou dizajnově i štětečkově od Gabriella Salvete, ale zas až takovou výdrž nemám. Ani nevím, kdy jsem ji použila naposledy. Neumím si linku namalovat rovně, je to vždycky spíš taková vlnovka :D Recenze mě překvapila, zajímaly by mě i další produkty, jestli jsou tak dobré s takovou výdrží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mám ju tiež, ale ešte som ju neskúšala. Po tvojej recenzii určite skúsim, aká je. S linkami to však až tak neviem, najradšej používam linky vo forme fixky, a aj to len sem tam.

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Od této značky jsem měla jednou v Ladyboxu stíny a ty jsou super :) Linka se mi taky líbí, ale na tom obale by mohli zapracovat

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Z přírodní dekorativky bych ráda něco vyzkoušela, tyhle linky vypadaj parádně :) Já prederuju lunky ve fixe. -L

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vyzerá úžasne :)
    Pozývam teba a aj tvoje čitateľky na moju vianočnú giveaway
    http://www.vanesasworld.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Je krásna, tá farba je úžasná a aj výdrž, normálne neverím, že je to BIO kozmetika :).
    Súťaž o Syoss color refresher

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Já linky nepoužívám, protože jsem se je pořád nenaučila si je udělat, ale tyhle vypadají fakt krásně, ale já vím, že bych je asi nevyužila :(

    November Favourites

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Aj ja som počas strednej školy bez čiernej linky nikam nechodila, teraz ju nosím len občas. Vymenila som ju za hnedú ceruzku. :)

    accessoriesforbeauty.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks