nedeľa 1. novembra 2015

TWO BLOGGERS PROJECT (DANY ČUKS FT. ĽÚBEZNÁ) | EYES

Minule som vám v spoločnom testovaní ukázala rúž a balzam na pery, pričom Dany to poňala zábavnejšie a umeleckejšie a napísala k produktom básničky, ktoré si môžete prečítať tu. Dnes vám spoločne predstavíme dva očné tiene od lacnejších značiek dekoratívnej kozmetiky, ale u nás celkom ťažko dostupnej. Sú nimi matný tieň od Make Up Revolution a hnedý, plný trblietok od Make Up Academy. Cena oboch sa u nás pohybuje okolo 2 eur. 


Obal je u oboch veľmi podobný, čierny s priesvitným zatváraním a logom. U MUA sa mi zdá pevnejší, ale ja napríklad samostatné tiene v taške nenosím, takže nemám šancu ich zničiť. Oba sú bez aplikátora. Tieň od MUR mám v odtieni Adore Moi a  MUA je v odtieni Bronze
Tieň od MUR je matný, bez trblietok. Jeho pigmentácia je trochu slabšia, ale dá sa pekne navrstviť. Vyskúšala som ho s bázou od Avonu aj s bázou od Catrice, vydržal v poriadku asi 5 hodín, potom sa zlial do jednej linky, ale určite nezliezol dolu celý tieň. Myslím však, že na tieň za 2 eurá je to celkom slušné a navyše sa mi veľmi páči jeho odtieň, ktorý je vhodný na každodenné líčenie. Skoro som zabudla, tieň docela práši, ale nie je to žiadna katastrofa. 
Pri stojane MUA som najskôr skúšala rôzne palety, ktoré neboli vôbec dobre pigmentované, ale keď som siahla do tohto tieňa, bola to láska, úžasná konzistencia. Ako som viackrát spomínala, trblietky v poslednej dobe veľmi nemusím, ale tento tieň je jednoducho úžasný. Navyše trblietky nijak neopadávajú a nie sú potom po celej tvári. Pigmentácia je ako vidíte perfektná. Výdrž je s bázou okolo 7 hodín, potom sa trochu zleje, ale opäť to nie je prípad tých tieňov, ktoré sa z oka úplne stratia.  Kúpu tohto tieňa rozhodne neľutujem a brala by som aj viaceré odtiene.  

Dany som do balíčka spoločného testovania tiež pribalila tento lak od Astoru v krásnom jesennom odtieni 266 Velvet Red. Lak sa ľahko nanáša, keďže je tmavý, kryje v jednej vrstve, ale pre jednotnú farbu treba niekedy naniesť dve. Schne trošku dlhšie, na nechtoch vydrží dva dni, čo je pre mňa aj úspech. Ja už sa k výdrži lakov ani nevyjadrujem. Nechápem ako môže niektorým dievčatám vydržať lak aj 5 dní bez akéhokoľvek poškodenia. S Top Coatom lak samozrejme vydrží dlhšie, ale záleží od toho aký vlastníte a používate.
Ako ste na tom vy? Koľko vám vydrží lak na nechtoch bez poškodenia? A čo očné tiene? Vyskúšali ste nejaké od MUR alebo MUA? 
na fotke s bázou B. Flawless
Určite si prečítajte recenziu na blogu u Dany. Dúfam, že sa vám naše spoločné testovanie páčilo a tiež, že to nebola naša posledná spolupráca a spolu pre vás vymyslíme aj niečo iné, nové a oveľa zaujímavejšie. Majte krásny zvyšok nedele a prázdnin! 

14 komentárov:

  1. Doufám, že bude víc takových článků. Tohle se vám povedlo a mně to fakt bavilo :) A ten stín od makeup revolution se mi moc líbí!

    Chapter #10 of 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné odstíny! :)
    Co se týče těch laků na nehty, tak mi vydrží jak kdy. Záleží na laku a a také na tom, co celý den dělám.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý článok :-) Ten lak od Astor má skvelú farbu, musím sa po ňom pozrieť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten do MUA vypadá fakt skvěle. Od této značky jsem ještě nic neměla, ale snad se mi někdy poštěstí :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten očný tieň od MUA má naozaj nádhernú farbu :) niečo podobné práve zháňam a zaujal ma jeden z PUPY, ale farba toho čo máš ty mi príde krajšia :D vďaka za tip!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mě se hodně líbí stín od Mua. Lak na nehty mi vydrží bez problémů i 7 dní. Používám ty od Sally Hansen.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten stín od MUA vypadá opravdu krásně! :) Já jsem uvažovala, že vyzkouším nějaký stín od MUR, ale jak tak koukám poohlédnu se raději u Makeup academy. No a laky, to je konec, když jsem ještě nenosila gelové nehty, byla jsem ráda, když mi nehty vydržely bez nějakého poškození jeden den :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten stin je boziii, jen skoda,ze se mu nechce dele vydrzet, ale i 5 hodin je docela dost fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja na matne moc nie som ale ten leskly je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. vyzerajú fajne obidva :)) ale nechápem prečo ti tak dobre nedrží na tej catrice :/ ja som z nej unesená totálne

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tie očné tiene sú nádherné keby boli ľahko dostupné :/

    www.leekralova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super článok,, ten matný tieň vyzerá úžasne,, presne na bežné nosenie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks