pondelok 28. decembra 2015

Christmas | Random

A je to za nami! Týždne plné príprav, nákupov, stresov a upratovania a sviatočné dni ubehli ako voda. Dúfam, že ste sa doma veľmi nehádali, veľmi sa neprejedli a vaše darčeky mali úspech. Moje sa páčili všetky a aj ja som spokojná! Ešte idem rozdať tie posledné a sviatky, na ktoré sa vždy najviac teším budú za mnou. Už môžem aj vianočné svetre schovať, ale najskôr tu mám pre vás pár fotiek z týchto Vianoc. 

A aspoň takto si pripomínam minuloročný sneh! Tiež máte pocit, že bez neho to naozaj nie je na Vianoce ono? Možno na Silvestra! 

33 komentárov:

  1. Ten sníh mi letos opravdu chyběl... :( Jinak jsem vloni měla úplně stejný balící papír na dárečky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie fotky sú naozaj nádherné. Je naozaj úžasné, že u vás snežilo. U mňa nesnežilo zopár rokov a celkom mi to aj chýba :( Chýba mi guľovačka a robenie sprostostí v snehu, ale aj samotná radosť zo snehu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď nesnežilo ;) :D je tam napísané, jedná sa o fotku zminulého roku niekedy z januára, a teraz som si ich prezerala a tak som si uvedomila ako mi to na Vianoce chýba :)

      Odstrániť
  3. Krásne fotky:) a ten sneh mi naozaj chýba:(
    S tými koláčmi si mi spravila chute!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie fotky sú naozaj nádherné. Je naozaj úžasné, že u vás snežilo. U mňa nesnežilo zopár rokov a celkom mi to aj chýba :( Chýba mi guľovačka a robenie sprostostí v snehu, ale aj samotná radosť zo snehu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotecky cicka :)) cely rok môžeš zas šetriť na darčeky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezké fotky :) Taky mám pocit, že bez sněhu to není ono...Na Silvestra by sice měla být aspoň pořádná zima, ale pořád žádný sníh :/ -L

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky :-) Veľmi sa mi páčia tie mikiny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne fotky :)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krasne fotky, moc se mi libi vanocni svetr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krasne fotky, moc se mi libi vanocni svetr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásné fotky. :) sníh by byl fajn na Vánoce a na Silvestra ať klidně svítí sluníčko :D

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pekné fotky :) Ja najradšej fotím presne takéto random fotečky :) a ten sveter je geniálny! :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásné fotky, úplně z nich dýchá vánoční atmosféra. Nejvíc se mi líbí ty čokoládové ozdobičky na stromečku - po nich se můžu utlouct! :-D
    Definitely Different

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásné fotečky! Na Vánoce ten sníh opravdu chybí, my jsme měli na teploměru asi 12 stupňů.
    Meet My Lovely World
    Giveaway ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  15. taky mi sníh chybí. Nesnáším zimu jako takovou, ale když už je zima, ať je aspoň ten sníh! :D a ten svetr je boží♥

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krásne fotky, tie svetríky sú super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásne fotky :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Pěkné fotky :). Mně sníh letos chyběl tak, že Vánoce prakticky nepůsobili jako Vánoce, tak doufám, že příští rok bude aspoň trošku :).
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Moc krásné fotečky. Taky mi sníh chybí, tak snad se ještě dočkáme. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Krásné fotky a snad jsi měla ty nejkrásnější Vánoce :) Mně vůbec nevadí, že sníh není :D

    TOP Kosmetika Roku 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Nádherné fotky.. ide z nich Vianočná nálada :)
    ladyminimalism.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a áno,,, Vianoce bez snehu nie sú to pravé. škoda :)

      Odstrániť
  22. Ten článok je veľmi pekný a podarený :) Hlavne tie fotky,pusmiala som sa ,keď som si ich pozerala,jedným slovom NADHERA :))

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Krásné fotky :) Taky mi to vůbec nepřipadá jako Vánoce, když není žádný sníh :/

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Tieto vianočné randomy mám neskutočne rada ! Krásne fotky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks