štvrtok 28. januára 2016

Cosmetic Wishlist

Na facebooku giveaway o crazy paletku od Make Up Revolution! 

Ja sa z toho zbláznim! Lepšie povedané sama zo seba sa zbláznim. Nemám kvantá kozmetiky, ale viem, že aj to čo mám, mi vystačí minimálne na dva roky. Napriek tomu stále túžim po nových kúskoch, ktoré ma dokážu očariť v priebehu pár sekúnd. Stačí jeden post domácej či zahraničnej blogerky alebo video od obľúbenej youtuberky a už som zase namotaná na nejaký ďalší produkt, ktorý mi ešte chýba a ktorý by som rada vyskúšala. Pri živote ma drží fakt, že v tom nie som jediná, a v našej blogosfére sa nás, s touto chorobou, nájde čoraz viac. Sláva konzumnému a povrchnému životu a na jeho počesť, toť môj aktuálny kozmetický wishlist!


1. Začnem tým najreálnejším a najpotrebnejším. Tekutý korektor Camouflage od Catrice. Chváli si ho mnoho blogeriek a navyše ten tuhý je zlatíčko. Už som ho viackrát spomínala ako aj fakt, že už som navštívila viac ako päť DMiek a všade je vypredaný. Takže teraz vždy vchádzam do DMky s malou dušičkou, aby som konečne v stojane nenašla len tester, ale aj ten, ktorý si odnesiem domov. 
2. Sleek Eu la la ceruzku už vlastním v odtieni Melba. Je síce trochu suchšia, ale aj tak ma dokázala natoľko očariť, aby som túžila po ďalších farbách. V odtieni Sanddune, Cocoa či Raisin sa u mňa určite nestratia. Dá sa s ňou vyčariť klasická linka alebo ju tiež rada používam na spodné viečko. 
3. Naturalium chcem vyskúšať už od leta. Šampóny, sprcháče, telové mlieka, body misty... Najväčšou dilemou bude vôňa. Melón, zelené jablko, kokos...kto si má vedieť vybrať?!
4. Odkedy vlastním ceruzku od Urban Decay v odtieni Perversion chcem ďalšie a ďalšie. Tie od Sleeku sú pre mňa o dosť dostupnejšie, ale z tej mojej som taká nadšená a všetky tie krásne odtiene nenechajú chladnými určite ani vás. Kuknite sem, kto by nechcel takúto krásu?!
5. Očné tiene americkej značky Colourpop. Chcela by som tmavšie i svetlejšie, matné, perleťové či metalické. Eshop však zasiela len do USA. Dobrou správou sú však ich plány zmeniť to a tak sa možno dočkáme týchto produktov aj my. Otázkou však ostáva aké vysoké bude poštovné. Ale snáď sa k tejto značke ešte v priebehu tochto roka dostanem a určite by neostalo len pri očných tieňoch. Videli ste ich produkty na pery a tvárenky?
6. Solstice Highlighting Palette je designovo trošku iná ako ostatné sleekovské produkty a to sa mi na nej páči asi najviac. Láka ma vlastne len kvôli tomu zlatému obalu. Inak mám svoju MaryLou, s ktorej akoby zázrakom ani neubúda. Túto paletku teda považujem naozaj len za akýsi rozmar a asi má aj tak príliš veľa trblietok, ktoré, ako viete, nenávidím. 
7. i-Lust Eyeshadow Palette od Sleeku si ma hneď získala svojim farebným zložením tieňov a keď som si na ňu prečítala hneď niekoľko pozitívnych recenzií, povedala som si, že bude moja. Jedná sa o limitovanú edíciu, ale našla som ju aj na slovenských eshopoch, kde sa dúfam, tak ľahko nevypredá. 
8. Revlon Colorburst mám už v odtieni 225 a mohli ste si o ňom prečítať tu. Tí čo tak už naozaj urobili, vedia, že som z neho absolútne paf a preto nie je o čom. Potrebujem ďalšie odtiene.
9. Ešte nie som ani v polovici očného krému, ktorý mám od Karin Herzog a už chcem skúšať tento kofeínový od Dulcie. Každý, kto ho vyskúšal ho len chváli a tak je jasné, že je z produktov, ktoré ma neskutočne lákajú. 
10. Clinique dekoratívka ma tiež máta už nejakú tú dobu. Hlavne rúže Colour Pop majú krásne odtiene a opäť ich zase každý vyspevuje do neba. A kvetinkové tvárenky sú poriadna roztomilosť, nemyslíte?

A teraz som zvedavá, čo by vám urobilo z kozmetického sveta najväčšiu radosť! 

58 komentárov:

  1. Ten kofeinový očný krém vyzerá super. Hlavne keď káva pomáha pri vyčerpanosti, zaujímalo by ma ako fungue pri očnom kréme. A Revlon by som rada vyskúšala aj ja. Naozaj ma zaujal :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wishlist na počesť, to pobavilo :D a mňa veľmi zaujíma Naturalium a samozrejme, čokoľvek od Urban Decay. sú na to také chvály, že by som už raz rada niečo vyskúšala tiež. a očný krém ma tiež zaujal :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. onedlho bude recenzia aj na ceruzku aj paletku a ja som teda nadšená :)

      Odstrániť
  3. Je to ostuda, když o většině těch produktů slyším prvně od tebe? :O Cappuccino Lover

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Po sprcháčoch od Naturalium túžim už dlho:))...ja sa rozhodujem medzi kokosom a malinou, výber je strašne ťažký! A tvoj wishlist sa mi naozaj veľmi páči:)
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten korektor je úplne dokonalý!!! Aj ja som mala veľký problém ho zohnať keďže bol stále vypredaný, ale je treba nestrácať vieru :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezký wishlist, některými kousky bych také nepohrdla, například rtěnku od Clinique bych si přála moc! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! tak nie je o čom, treba ísť do nej! :)

      Odstrániť
  7. naturalium, dulcia a clinique hmmm to by som si nechala páčiť :)) krásny wishlist, už len peniaze a dostupnosť produktov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj, keď ono je toho tak veľa, čo by som chcela :D

      Odstrániť
  8. Pěkný wishlist, značky Naturalium a ColourPop bych taky moc chtěla vyzkoušet a po tom, co jsem u tebe viděla recenzi na pastelku od Revlonu, tak mě taky začala lákat :) Jinak já si až teď teprve pořídila tuhý korektor od Catrice a je vážně skvělý, tekutou verzi bych v budoucnu taky určitě chtěla vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) som rada, že som nalákala na Revlon! My sa všetky navzájom lákame na všetky možné produkty a potom len naše peňaženky plačú :D. Tekutý musí byť ešte lepší! :)

      Odstrániť
  9. Super wishlist, korektor od Catrice si budu co nejdřív pořizovat :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, snáď budeš mať viac šťastia ako ja! :)

      Odstrániť
  10. Super wishlist!! Brala bych témě vše!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásný wishlist :) korektor od Catrice mám a je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. O některých produktech slyším prvně. Já už se před vánocemi dívala v drogériích po tekuté camouflage od Catrice, ale nikde ji neměli. :-) Krásný wishlist, aŤ si ti vše vyplní. (:

    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. netuším ako dopĺňajú tovar, ale ak by som vedela, že ide niečo tak na dračku, tak ho dopĺňam aj každých päť minút :D

      Odstrániť
  13. Pekný wishlist, nepohrdla by som ani ja. :) Samé dobré veci.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Revlon pastelky chci už asi dva roky ale pořád jsem se k nim nějak nedostala, haha:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to poznám, keď niečo chcem a vždy sa nájde niečo iné, čo musím mať skôr :)

      Odstrániť
  15. Jak si správně řekla, je to choroba a já jí trpím také,někdy i má karta s penízkama :D Pro Camouflage cream si taky musím doběhnout, všude samá chvála :D Stíny od ColourPop chci taky vyzkoušet,no taky doufám,že to poštovné bude aspoň trošku lidské. Revlon Colorburst vypadá skvěle,doufám,že už letos půjde Revlon do našich drogerek! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás už je vo Fann Parfumériách a u vás by sa túto jar mal objaviť tiež :)

      Odstrániť
  16. Taky jsem chtěla ten korektor, ale ještě se mi ho nepodařilo najít, vždycky jen tester :D

    eL

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež tak, vždy len tester tam nájdem :/

      Odstrániť
  17. Colorpop očné tiene ma veľmi lákajú. Len sa neviem rozhodnúť aké farby zobrať :D Naturalium produkty sú top. Chcem si objednať ďalšie produkty od nich, ale neviem čo skôr :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Samozřejmě že postnu fotky mých výtvorů i s recepty, podle kterých jsem to dělala :)
    Mi se moc líbí ty rtěnky v tužce, mají skvělé barvy :3

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Korektor od Catrice se na mém wishlistu nachází už dlouho a značka Naturalium taky :) Celkem dost mě zaujala ta highlight paletka od Sleeku, je fakt krásná! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Rtěnky od Clinique mě také hodně lákají, tak doufám, že letos také nějakou do své sbírky rtěnek ulovím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Snad se ti povede pořídit všechno z wishlistu, brala bych takyy<3

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ačkoliv jsem dívka, tak bych ani nevěděla, jak co použít :D každopádně wishlist krásný :D já jedu jenom na krémech takže doporučuji kokosový! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Super wishlist ! Ja by som si chcela zaobstarať matný rúž v krvavo červenej farbe a nejakú ceruzku na obočie :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Kokosový Naturalium je moje motivace za to, že spotřebuju aspoň 1/2 své sprcháčové zásoby... hmm, takže se k němu nikdy nedostanu, snad budeš úspěšnější :D krásný wishlist :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Rúže od Clinique sú krásne. Vždy ich obkukujem a raz si určite aj jeden kúpim. Kozmetiky nie je nikdy dosť :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Naturalium mám tiež vo wishliste! Len sa neviem rozhodnúť, ktorý, chcela by som snáď všetky verzie :D
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Fúha, ani jedno z tohto som zatiaľ nevyskúšala :-D pekný článok
    Andy

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Colourpop stíny a kofeinový krém od Dulcie bych ráda vyzkoušela také. Jinak máš pěkný wishlist, některé položky máme opravdu velmi podobné. :) A s tím tekutým Camouflage korektorem máme ten samý problém! Já chodím do drogerky už asi 2 měsíce a stále ho nemají, vůbec nechápu, jak tam doplňují zboží. O.o
    Katarina

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ťažko povedať, čo by mi urobilo najväčšiu radosť, moc sa nelíčim, možno korektor alebo nejaká vôňa :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Já se vyžívám ve všem od 100%pure :)

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama :D Snad v každém článku mě něco uchvátí a já to nutně potřebuju :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Celkom veľký wishlist :D aspoň viem, že nie som jediná, ktorá toho chce/potrebuje strašne veľa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Včera som bola v DM-ku a už som mala korektor od Catrice v ruke, no keď som videla tú frontu pri pokladni a o nejaké tri minútky mi šiel autobus, tak som ho pekne vrátila :D Ale v pondelok sa poň chcem vrátiť ❤
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Od Naturalia mám tělový sprej a jen a jen doporučuji! Ta vůně nemá chybu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Vždy keď vidím tieto beauty wishlisty, obdivujem najmä tie úžasné paletky! Hneď by som brala každú jednu aj keď ich už doma zopár mám!

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Všechno na tvém wishlistu je úžasné! já bych si toho přála strašně moc, takže by mi ani ten wishlist nestačil, každopádně momentálně mám spíš zálusk na parfém od Marca Jacobse, tak si spíš našetřím na něj :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  37. já teď v blbým Kauflandu našla obrvkou pixlu tělovýho krému s vůní kávy a nejraději bych ho sežrala, některý věci překvapí...:D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Řeknu ti tajemství ;) taky z toho nemám žádnou věc! ;) vypadá to všechno ale moc hezky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Krásný wishlist :) Popinku mám a mě osobně nesedla :( což jsem asi jedna z mála, ale je to pro mě ztráta peněz a znám daleko lepší rtěnky.

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Ďakujem krásne za všetky komentáre! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Hmm tak to sú fajn produkty ! :) To aby som si aj nejaké zaobstarala! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks