piatok 22. januára 2016

My current make up routine

Denná makeup rutina je častým videom na mnohých makeupovo a dievčensky zameraných youtube kanáloch a tak som si povedala, prečo vám niečo také nenafotiť. Takže ak ste boli náhodou zvedavé, čo za produkty používam naozaj skoro denne a bez ktorých sa nezaobídem, je to tu! 
A ak ste si tiež všimli moju menšiu aktivitu aj na tomto blogu, ale aj na vašich blogoch, tak je to vďaka skúškovému obdobiu, ktoré sa mi neželane (tak mi treba, nemám toľko prokrastinovať) natiahlo až do konca januára, čiže do konca budúceho týždňa. Ako ospravedlnenie som si na facebooku prichystala menšiu giveaway o jednu crazy paletku od Make Up Revolution. 


Po nanesení krému vždy začínam korektorom momentálne najviac používam Long-Lasting od B.Flawless v odtieni Medium na kruhy pod očami a prípadne väčšie vyrážky. Makeup samotný používam len občas, keďže mi žiaden nevyhovuje a vo všetkom vyzerám úplne neprirodzene. Občas červené miesta zakryjem zeleným tekutým korektorom od Avonu, ktorý žiaľ prestali predávať, ale pre mňa je úplne skvelý. Následne korektory zapudrujem krajkovým kompaktným púdrom od Dermacolu v odtieni 3, ktorý som zabudla odfotiť. 
Najlepší bronzer aký som kedy mala Balm Desert od theBalm podčiarkne ešte rozjasňovač MaryLou Manizer rovnakejznačky, ktorý je naozaj úplne perfektný a tak chápem prečo je taký obľúbený. Z tváreniek teraz najčastejšie používam Pomegranate od Sleeku.
Prejdem na obočie, na ktoré teraz najčastejšie používam Brow Kit od Sleeku v odtieni Dark alebo Avon duo na obočie. Na očné viečka nanesiem tekutú bázu od Catrice, ktorá je síce priemerná a nefunguje tak, ako by som si predstavovala, ale vôbec neviem po akej inej by som teraz siahla. Nejaké tipy?
Na denné líčenie najčastejšie teraz používam paletku opäť od Sleeku a to Dancing Til Dusk, ktorá obsahuje matný telový a hnedý tieň a dva podobné, ale so shimmerom. Riasy som si prestala natáčať klieštikmi, pretože som začala používať sérum na rast rias a chcem aby boli výsledky stopercentné, aby som vám mohla podať výsledky v recenzií. Riasenka Lash Sensational od Maybelline je teraz miláčikom mnohých dievčat a ja som za ňu veľmi vďačná Monike, ktorá mi ju nadelila ako Vianočný darček. Ceruzku od Urban Decay v odtieni Perversion používam len na vodnú linku horného viečka, aby riasy vyzerali hustejšie a oči tým väčšie.
Rúž od Revlonu v odtieni 225 sa stal mojim absolútnym miláčikom. Teda na obale je napísané Balm, ale je tak pigmentovaný, že pre mňa je to jednoducho rúž. Už v prvej vrstve má veľmi peknú, studenú farbu s matným finishom. Určite o ňom bude ešte článok a určite nie je mojim posledným rúžom od Revlonu. S balzamov teraz najčastejšie používam vegánsky Crazy Rumors  s vôňou Berry Bubble, ktorý naozaj vonia žuvačkovo a sladko.  

Sme na konci a tak dúfam, že vás tento článok bavil. V komentári mi určite napíšte aká je vaša denná rutina a tiež ma určite poteší odpoveď, či by vás zaujímala napríklad moja hair alebo skin care rutina. A nezabudnite sa zapojiť do facebookovej giveaway

33 komentárov:

  1. Odpovede
    1. To nič nie je, oproti tomu, čo vídam na instagrame :)

      Odstrániť
  2. Škoda, že jsi se nevyfotila, jak to vypadá :)

    eL

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Báze pod oční stíny vůbec nepoužívám. Mám paletku od Makeup revolution a stíny mi vydrží celý den ve skvělém stavu. Tu řasenku od Maybelline mám taky a je parádní. Jinak určitě si ráda počtu o tvé vlasové a pečující rutině. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máš super! Riasenka je naozaj super :)

      Odstrániť
  4. Jéé, vidím tady milovnici theBalm! Mám tuto značku moc ráda a Balm Desert si plánuju pořídit :)

    ZEEKO. | koreavcesku.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skús bázu od Essence, I love stage sa myslím volá. ja ju používam na večerné líčenia a doslova na celú noc a vydrží asi všetko :D mne veľmi vyhovuje a je aj dosť lacná, tak možno bude aj tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skúsim na ňu kuknúť, ale Essence v takýchto prípadoch veľmi nedôverujem :D

      Odstrániť
  6. Naozaj skvelé veci:)
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Samé zajímavé produkty. V poslední době už si taky nedávám každý den makeup, protože když mrzne, tak to ani nevypadá pěkně.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tvoje fotky sú vždy nádherné a veľmi rada čítam aj tvoje články. Si naozaj veľmi zaujímavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. na řasenku lash sensational, nedám dopustit, je opravdu úžasná a perfektní :) a rozjasňovač MaryLou Manizer si hodlám také pořídit, tak doufám, že budu také tak nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wau, skvelé produkty mne Catrice primer vyhovuje a vydrží mi na viečkach celkom dlho, ale 100ľudí 100 chutí :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super článek, hezky nafocené fotky :) Taky mám v plánu tento napsat, ale zatím nevím, kdy :) Ten rozjasňovač si musím fakt pořídit. Jinak já make-up od léta nepoužívala, ale teď přes ty mrazy se to nedá... Zhoršila se mi pleť, tak ho zase začínám používat.

    Beauty Products | SALOOS

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ach jo, strašně mě lákáš na další produkty od theBalm :/ :D! A navíc dva, přemýšlela jsem tedy o rozjasňovači, ale...na Desert se tam snad ještě vejde místo :D! Jejich kosmetika je fakt skvělá a kvalitní.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. OS sleek by som rada niečo vyskúšala a aj o tej riasenke premýšľam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Z těch jmenovaných produktů bohužel žádný nevlastním, ale už dlouho přemýšlím o MaryLou Manizeru, ale zatím jsem se vždycky udržela. :D Jednou ale se mnou určitě půjde domů! Jinak do giveaway jsem se zapojila ta paletka vypadá přímo božsky. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Na řasenku Lash Sensational nedám dopustit ♥ Podle mě nejlepší řasenka v drogérkách!!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vše vypadá na super produkty :) Zajímal by mě výsledek i na tobě :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Mary lou manizer vypadá opravdu skvěle :))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Super produkty! :) Tá špirála vyzerá naozaj super :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Na rozjasňovač od theBalm počúvam samé chvály. Asi je to len otázka času, kedy mu konečne odolám, heh. Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Škoda, že tu není foto, jinak super věcičky :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Něco od Revlonu bych chtěla zkusit... a Sleek je super, používám už dlouho :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Super článek :) Moc ráda bych vyzkoušela jak bronzer tak i rozjasňovač od The Balm, protože vypadaj opravdu úžasně! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  23. najlepsi makeup ktory som nasla ja (aj cruelty free ) je od ZAO. najdes aj tu http://www.vegshop.sk/dekorativna-kozmetika/

    papendo

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks