štvrtok 18. februára 2016

Lip Balms

Aj keď táto zima nebola až taká ukrutná a mrazivá ako po niektoré iné roky, musíte uznať, že naša pokožka a hlavne pery v tomto nepriaznivom počasí dosť trpeli a tak spotreba balzamov nebola o nič menšia ako po minule. A tak dnešná recenzia nebude o ničom inom ako o balzamoch na pery, ktoré som v tomto období používala najčastejšie. Skúšam rôzne značky či vône, no väčšinou u mňa prevládajú balzamy v tyčinke, ktoré sú praktickejšie. Ako to máte vy? 



1. SHEA LIP BUTTER - The Body Shop
Začnem jediným v kelímku a to masielkom na pery s bambuckým maslom od Body Shopu, ktoré som dostala na narodeniny od mojej milenej Moniky. Táto značka ma lákala už veľmi dlho, môžem povedať, že to bol môj vysnený produkt a preto prišlo veľké sklamanie. Masielko síce vonia prenádherne, skoro až na zjedenie, ale prešla som po perách raz jazykom a zistila som, že na zjedenie vážne nie je. Jeho chuť je príliš umelá a chemická a to som si myslela, že táto kozmetika určite obsahuje veľa prírodných zložiek. Ale očividne nie. Na perách tiež vytvorí akýsi tenký, biely film, ktorý ich však vôbec nehydratuje a rýchlo sa z pier vytráca a vy nerobíte nič iné, len opätovne natierate pery, stále dokola. Nedalo mi to a prezrela som si pár ďalších recenzií, ktoré sa celkom zhodovali a vraj ich balzamy v tyčinke sú oveľa lepšie, takže na ne úplne nezanevriem a niekedy snáď vyskúšam.
2. LIP BALM - Palmer's 
Druhým je moje zlatíčko Palmer's, ktorého konzistenciu, vôňu a pocit, ktorý na perách zanechá, úplne milujem. Je tu už moje druhé balenie a veľmi nerada ho zamieňam za iný balzam, proste sa mu žiaden iný nevyrovná, aj keď nehydratuje stopercentne. Ja som si ho priviezla z Londýna, ale zoženiete ho aj na slovenských eshopoch. Balzam by mal byť na báze čistého kakaového masla, obohatený o vitamín E a ďalšie zložky.
3. BERRY BUBBLE - Crazy Rumors
Žuvačkovým balzamom sa môžu potešiť aj vegáni, pretože značka Crazy Rumors vyrába prírodné a vegánske balzamy a tiež farby na pery v šiestich rôznych odtieňoch. Navyše krásne voňajú, vybrať si môžete z mnohých vôní od výmyslu sveta a ochutené sú troškou stévie, aby po náhodnom olíznutí aj dobre chutili. Navyše obsahujú bambucké maslo a jojobový olej a mnoho esenciálnych olejov a samozrejme nie sú testované na zvieratách. Tento balzam je úplným zlatíčkom, hydratácia je úplne senzačná, vôňa krásna. Tento balzam odporúčam a určite nie je mojim posledným od Crazy Rumors.
4. BEESWAX - Burt's Bees
Ďalším balzamom je klasický Burt's Bees. Čakala som, že bude s medovou príchuťou alebo bez, ale cítiť peppermintom a na perách chladí. Ten pocit je ešte intenzívnejší ako pri balzame Carmex, povedala by som, že niekedy dokonca štipká. Konzistenciou však ani zďaleka nie je taký ako spomínaný Carmex. Carmex bol konzistenciou ako vazelína, vytvoril na perách veľmi hrubú vrstvu, pričom tento vytvorí oveľa tenšiu s rovnakým efektom. Veľmi dobre hydratuje a moje pery sú v oveľa lepšom stave ako tomu bolo kedysi.
5. BALZAM NA PERY KAKAOVÝ - Soaphoria 
A posledným na rade je kakaový balzam od slovenskej prírodnej značky Soaphoria. Je úplne iný ako kakaový od Palmer's, hlavne čo sa týka vône, ktorá mi nie je veľmi príjemná. Na perách je však veľmi príjemný a aj pekne hydratuje, ale len na krátku dobu. Po veľmi krátkom čase totižto musím pery znovu pretierať. Určite však vyskúšam aj ich citrusový, ovocný alebo medový. 



A čo vy? Aký balzam ste si obľúbili túto zimu vy? 

25 komentárov:

  1. osobne som si v poslednej dobe potrpela na prírodné balzamy zatiaľ som vyskúšala od soaphoria, juda jakoba a meedla a všetky boli svojim spôsobom dobré :) ale určite lepšie ako tie bežné napr. v práci mám len tie od maybelline a nie sú také dobré ako tie prírodné ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z balzámů neznám ani jeden, momentálně mám velký od Astrid, Baby lips a Balea :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám doma Crazy Rumors a Burt's Bees a oba dva patří mezi moje nej, mám již několikáté balení a určitě ne poslední, protože se jim nic nevyrovná!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Balzám od Burt's Bees mám doma také a taky tak hezky chladí, bohužel ho mco nepoužívám, protože je zabarvený a mám raději bez barvy :) Jinak používám celou zimu eosy :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A zrovna ten balzám v kelímku se mi takhle na první pohled líbil nejvíc :)

    eL

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten od The body shopu by som hneď brala! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tyjo, tyhle vůbec neznám :) ale ten od Body Shopu bych celkem chtěla vyzkoušet..
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ani jeden z nich jsem ještě nezkoušela, mám doma balzámů hrozné množství :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Burt's bees jsem chtěla vždycky zkusit, ale jak jsem s etak koukala na eshopy, tak to vypadá, že do Evropy (natož ČR :D) neposílají... :/ netuším, jak to vypadá teď, ale je to škoda.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten od Palmers mě láká nejvíce :) mám tu značku moc ráda BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ráda bych vyzkoušela něco přírodního. Nejdříve mě zaujal kakaový balzám od Soaphorie, ale po přečtení jsem zjistila, že budu chtít určitě vyzkoušet ten od Crazy rumors. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  12. crazy rumors "potrebujem" ! :) a na burt´s bees sa tešííím, mám ho v zásobe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zuzu: Tak o Maybelline balzamoch sa ani nedá povedať, že sú to balzamy. Pekné obaly a možno vôňe, ale to je tak všetko :).
    Kate: Od Astrid som balzam ešte neskúšala, ale Nivea sú celkom fajn :).
    Simushka: Jj, aj mne sa veľmi zapáčili a Burt's Bees mám aj zásobu :).
    Lucy Enne: Je vynikajúci, tak snáď sa dostanem aj k iným prevedeniam.
    Elis: Eos som ešte nikdy nevyskúšala :D.
    Lenka: Vôbec ho neodporúčam :(.
    Alex: Práve ten je úplne na nič!
    Denisse: Mne sa vôbec nepáči a vôbec nehydratuje :(.
    Katherine: Aj mne sa v poslednej dobe dosť nahromadili.
    Johanka: Skús feelunique.uk. Poštovné je nad 15 € zadarmo a majú tam rôzne varianty :).
    Pusinka: Ja som zatiaľ vyskúšala len balzam na pery, ale mám od nich aj masielko na telo, no stále som sa k nemu nedostala.
    Genevra: Určite choď do Crazy Rumors, ale ani ten od Soaphorie nie je vôbec zlý :).
    Monika: Určite potrebuješ! Je skvelý :).

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nemám zkušenost ani s jedním, ale také mi více vyhovují v tyčince než v kalíšku a úplně nejvíc mi vyhovují v takové té tubičce, která má zkosený aplikátor a přímo hezky sedne na rty :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Z tvých balzámků nemám a vlastně ani neznám ani jeden :) Já si tuhle zimu oblíbila EOSy :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Pekný článoček. Burt´s bees pozním ale nemala som ho príležitosť si vyskúšať.
    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Neviem si predstaviť život bez balzamov. O to viac ma teší, že som spoznala niekoho, kto ich má naozaj veľmi veľa. The Body Shop má inak úžasné produkty ktoré krásne voňajú :) Určite najbližšie siahnem po ňom (momentálne má jeden sestra)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Vajíčko od oriflame :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Vypadají všechny moc dobře, ale osobně dávám přednost těm v tyčince, protože z kelímku se mi vždycky dostanou pod nehty a připadá mi to trochu nehygienické si třeba v autobuse špinavýma rukama sahat do balzámu a pak si ho dávat na pusu.
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Super clanek, ja tuhle zimu nejradeji pouzivala Carmex v kelimku a mesickovy balzam od Alverde, oba skvele hydratuji a uzdravi popraskane rty :) Jinak balzam od Burt's Bees bych si chtela poridit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Super clanek, ja tuhle zimu nejradeji pouzivala Carmex v kelimku a mesickovy balzam od Alverde, oba skvele hydratuji a uzdravi popraskane rty :) Jinak balzam od Burt's Bees bych si chtela poridit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Il: Napríklad, ktoré konkrétne? :)
    Dominika: Ten chcem tiež už dlho vyskúšať! ;)
    Nina: Skús určite!
    Katarína: No tento konrétne je nanič. :(
    Vanesa: Karamelové :).
    Piosek: Presne, tá hygiena, preto tento mám len doma :).
    Jeanette: Vďaka! Od Alverde musím vyskúšať nejaký :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. měla jsem většinu a miluju Vaseline a Carmex, ááách a ještě Chapstick :)
    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Žádný z tvých balzámů jsem nezkoušela, každopádně tuto zimu jsem si oblíbila máslo na rty Labello a vanilkový balzám Yves Rocher :)

    Bio Karité Balzám na nehty Saloos

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks