utorok 1. marca 2016

Bey, February!

Mini giveaway tu na blogu a na facebooku

Január kvôli skúškovému ubehol ako voda a tak som sa ani nenazdala a ako keby hneď po Novom roku odovzdal štafetu februáru, ktorý bol síce o deň dlhší ako inokedy, no aj tak ubehol neskutočne rýchlo. Tri týždne letného semestra za mnou, prvá časť bakalárky ako tak napísaná a hurá na marec, ktorý bude plný učenia, písania tej druhej časti a nakoniec výletovania v Severnom Írsku. Yay! 
erste


Na začiatku februára ma čakala jediná povinosť a to napísať väčšiu časť z bakalárakej práce, čo sa mi veľmi nedarilo. Hlavným dôvodom bola moja lenivosť a nechuť do písania úplných zbytočností. Ďalej som sa snažila cez volný týždeň prečítať, čo najviac a úplne ma dostali krátke poviedky od Fitzgeralda. Rozbalila som swap a objavila v ňom krásny tmavoružový lak od dmkovskej značky, ktorá u nás samozrejme nie je dostupná.
oslavový
Hneď na začiatku mesiaca sa konali dve oslavy, sestra mala meniny a tak večera a koláčik nesmeli chýbať (ja by som si konečne mohla začať objednávať niečo iné ako cestoviny, ale zabijete ma, keď doma také omáčky nikdy nespravím?). A po ďalšej oslave cez víkend sa začal letný semester. Mám len dva predmety takže to nie je nič strašné, ale aj tak je tých povinností viac ako dosť.
PicMonkey Collage
A potom to išlo všetko veľmi rýchlo. Po prvom týždni v škole som sa s Monikou vybrala na  veľtrh krásy Interbeauty, kde sa konal aj svadobný veľtrh, kde sme sa zastavili aj na prehliadku svadobných šiat. A v strede jedna večera, rajčinové rizoto s lososom.
beatles
Cez víkend som sa opäť snažila písať bakalárku, v pondelok som si zašla na Deadpoola. Išla som tam s tým, že bude akousi náplasťou kým nepríde iný Marvelácky film, ale bolo to veľmi, veľmi dobré a určite odporúčam. A potom opäť do školy. A hneď ako som z nej prišla som zažila najskvelejší koncert za posledné obdobie The Backwards. Boli fakt skvelý, takže odporúčam, aj keď ste nie veľmi veľkým fanúšikom Beatles. Krátke video na instagrame.
predpos
V piatok som si zašla s kamoškou na halušky (slovenské jedlá nie sú veľmi fotogenické) a v sobotu som celý deň robila prezentáciu do školy, a večer som bola trochu pariť (čo by som tu asi nemala spomínať, aby ste si o mne nemysleli). Polovicu nedeľe som tým pádom prespala a druhú polovicu strávila v meste a mala som najlepšie frappe vôbec. No nevyskúšaj, keď otvoria novú kaviareň.
Posledný týždeň bol nič moc. Škola, bakalárka a vonku som bola tak akurát v knižnici a s maminou na nákupy. Nič kozmetického, ale veľa fajných potravín, napríklad aj z DMky. A víkend opäť zahataný bakalárkou.

Aký bol váš február? 

14 komentárov:

  1. Krásné fotečky a toho výborného jídla, super! ♥ Na Deadpoola jsem chtěla jít, ale nakonec mi to nějak nevyšlo tak ho někdy stáhnu a kouknu na něj, Marvelovky miluju :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, mňam, to jsou dobrůtky :D.
    Já jsem měla dobrý únor, nijak si nestěžuji :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňamky, hneď by som tie cestoviny zjedla. :) Inak Deadpool je skvelý film, odporúčam. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na moju giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To jedlo vyzerá úžasne. ♥ A vlastne, všetky fotky sú skvelé. Ten február riadne utiekol teda. :D
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kdo není fanouškem Beatles? A ten lak vypadá fakt božsky, kéž by tu značku zavedli i k nám :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak koukám, že nejsem jediná, kdo se trápí s bakalářkou :D musíme to zvládnout! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta výstava svatebních šat by se mi akorát hodila. :-) A vidíš, že sis dala i něco jiného než těstoviny. Mimochodem, já taky zbožňuji těstoviny, nejvíce se sýrovými omáčkami. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Halušky!!! Mňáám :D a to frappe vyzerá tiež skvele! ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mala si naozaj super mesiac ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásne fotky :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mňam to jedlo :)
    ja som mala február celkom v pohode, nič zaujímavé :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Elis: Aj ja milujem Marvelovky!
    Veronica: Mne vždy takéto články, tiež spravia chute :D.
    Soňa: Mne sa veľmo páčil :).
    Miska: Vďaka!
    Betka: Strašne rýchlo!
    Johanka: Mohli by, lebo má aj docela dobrú výdrž :).
    Lucy: Držím palce! :)
    Genevra: Jj, len keby to nebola samá kalória! :/
    Aďa: Všetko sú to mňamky! :)
    Sabča: Určite aj ty! :)
    Vanesa: ďakujem!
    Lea: Určite by sa niečo našlo :).
    Dominika: ďakujem krásne, snáď áno! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks