nedeľa 24. apríla 2016

Coachella 2016 inspo

Druhý Coachella víkend sa ešte síce neskončil, ale ja už som si medzi všetkými návštevníčkami našla hneď niekoľko favoritiek. Tento rok sa asi nechystám na žiaden festival, ale takejto inšpirácie nikdy nie je dosť. Kde inde totižto nájdete kreácie ako tieto. 70tky či boho štýl, rockové alebo punkové prvky, kvety,  klobúky, čipka, okrúhle slnečné okuliare, holé ramená, strapce, dlhé kimoná či sukne. Nie som taký kritik ako Miranda Priestly, hneď som si našla pár kočiek, ktoré ma svojimi outfitmi úplne dostali. Takže bolo jasné, že sa musím o ne s vami podeliť. Vniesť trošku leta do tohto zamračeného a upršaného víkendu. Baví vás takýto štýl rovnako ako mňa? Ktorej outfit sa najviac páči vám? 
hbz-coachella-street-style-day-2-22
dscf5335 (1)
dscf5458
hbz-coachella-street-style-day-2-16
hbz-coachella-street-style-day-2-17
hbz-coachella-street-style-day-2-19
hbz-coachella-street-style-day-2-25
hbz-coachella-street-style-day-2-28
hbz-coachella-street-style-day-2-30
hbz-coachella-street-style-day-2-38
hbz-coachella-street-style-day-2-40 (1)
hbz-coachella-street-style-day-2-43
int20851
int20975
landscape-1460988910-hbz-coachella-street-style-day-2-00-index

12 komentárov:

  1. Tak ráda bych se tam někdy podívala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já ještě uvidím, jestli se letos dostanu na nějaký festival.. Ale ty outfity z Coachelly jsou vždycky úžasné - každý si tam najde svůj styl nebo to, co se mu líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dokonalý výber <3
    Už sa neviem dočkať, ako budem mať podobné fotky. Mám dva roky na to, aby som opevnenia a mala postavičku ako lusk aby som sa medzi nimi necítila ako ich mama :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Coachella je můj sen a doufám, že tam jednou zavítám :) Jinak se mi vždycky hrozně líběj outfity od Vanessy Hudgens! -L

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělé outfity, jen většina z nich by nebyla na mou postavu. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aa toto je SEN! Dúfam že mi to raz vyjde. Medzi tým aspoň na Grape by som rada išla:3

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné inšpirácie, dostať sa na Coachellu je môj sen! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, chtěla bych tě poprosit o návštěvu mého NOVÉHO blogu a poprosit tě o radu, děkuji moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Coachella vždy prinesie krásne inšpirácie na letné outfity :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Všechny outfity jsou naprosto dokonalé! Tento styl se mi moc líbí :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks