piatok 15. apríla 2016

Make up Revolution

Make up Revolution je značka dekoratívnej kozmetiky, ktorá si u mnohých dievčat našla za posledný rok veľkú obľubu. Prečo aj nie, keďže sa jedná o dekoratívku, ktorá ponúka širokú škálu produktov, plnú odtieňov od výmyslu sveta a hlavne je cenovo veľmi dostupná. Ja vám však prinášam recenziu na produkty, ktoré ma až tak neoslovili a po očných tieňoch, ktoré som recenzovala tu, celkom sklamali. Tiene sa mi páčia veľmi, tieto produkty boli však krok vedľa. Hlavne tie na pery. 
IMG_1495
Ich produkty na pery sú veľmi lacné a oba rúže ma vyšli do 2 eur, ale tak aj dopadli. Začnem rúžom s jednoduchým názvom Lipstick v odtieni Make Me Tonight. Z rady rúžov Lipstick som vyskúšala už odtieň Reckless tu a ten teda obstál oveľa lepšie. Je teda jasné,  že kvalita a hlavne pigmentácia zavisí odtieň od odtieňu. Tento rúž konkrétne patrí k odtieňom Atomic shade. Ide o farbičku tmavú, fialovú až do čierna (na fotke je viac do hneda, ale nie je taká). Má zvláštnu konzistenciu, lepivú a vôbec nie príjemnú. Pigmentácia je úplne strašná a sýtu, plnú farbu nikdy nedosiahnete, takže je tento rúž skoro nepoužiteľný. Za mňa palec dolu a radšej sa do takýchto crazy odtieňov vôbec nepúšťať. 
Druhý rúž je z rady Lip Power v odtieni so super názvom It's My Life, ktorý sa ako vidíte skladá z dvoch častí. Prvý je rúž, ktorý má krémovejšiu konzistenciu, celkom obstojnú pigmentáciu, ale zlieva sa do vrások, rozpíja sa a tak nevyzerá veľmi prirodzene. Odtieň je to však veľmi pekný, nude s nádychom krásnej ružovej. Lesk je však príliš lepivý a trblietavý, ale nejak ho snáď spotrebujem. Rúž aj lesk majú však brutálne super vôňu, spomínam to preto, lebo ten prvý vonia ako keby bol 20 rokov starý.
Set na obočie obsahuje tri tiene a jeden transparentný vosk, ktorý je úplne klasický, ale zdá sa mi trošku tuhší ako tie, ktoré som doteraz vyskúšala a tak sa mi s ním trošku ťažšie pracuje. V sete sa nachádza aj pinzeta, ktorá je úplne nepoužiteľná a o niečo lepší štetček, ktorý sa dá v najkrajnejších prípadoch použiť. Páči sa mi skladba odtieňov, od teplého cez taký stredný až po studený odtieň. Pigmentáciou som trošku sklamaná, čakala som viac, ale tiene sú ako keby veľmi zlisované. Výrazné obočie s nimi teda nenalíčite, ale paletka určite dobre poslúži niekomu, kto chce obočie len doplniť. Určite to s týmito tieňmi ťažko preženiete, takže sa toho nemusíte báť. Paletka nie je zlá, ale poznám aj oveľa lepšie produkty na obočie.   
IMG_1500
IMG_1504
IMG_1502
IMG_1810
Mono očné tiene od Make up Revolution môžem len a len odporúčať, ale tieto produkty ma vôbec nechytili za srdce. Aké sú vaše skúsenosti s Make Up Revolution?

37 komentárov:

  1. A to jsem zrovna dneska přemýšlela, že se zajdu mrknout do drogérie na jejich rtěnky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako minule som písala o jednej a tá je fajn, takže fakt asi záleží od odtieňa :) takže nie je to také márne :D

      Odstrániť
  2. Ja mám len dve paletky očných tieňov tejto značky. A s tými som spokojná. Nad rúžmi som ešte ani neuvažovala, ale po tejto recenzií ani nebudem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiene majú super, síce mám len mono, ale aj tie sú! :)

      Odstrániť
  3. Odstín obou rtěnek se mi poměrně líbí. Já mám od MUR červenou rtěnku a jsem s ní velmi spokojená, je právě z té řady Lipstick :) -L

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mám jednu bordovú a je v pohode :)

      Odstrániť
  4. Rtěnky mám doma dvě a jedna je celkem fajn, ale druhá u které bych čekala super pigmentaci není na rtech ani pořádně vidět, takže souhlasím, že ty rtěnky jsou nic moc a cena odpovídá kvalitě. Škoda toho setu na obočí, zrovna nějaký hledám :/

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to potom naozaj závisí odtieň od odtieňu :/. Ale tak my tu máme možnosť len cez net a tak nemáme ani ako vyskúšať swatch :(

      Odstrániť
  5. U MUR se zrovna z pusinkových produktů vyplatí spíš ty dražší. Jenže když ty levné mají lepší odstíny... :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím vyskúšať aj nejaký drahší :)

      Odstrániť
  6. Taky mám od nich jednu tmavou rtěnku a není to žádná slava, jinak mám značku MUR ale moc ráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa u nich dajú nájsť skvelé produkty :)

      Odstrániť
  7. Ružový rúž vyzerá naozaj atraktívne. Privítala by som však, ak by si rúž ukázala aj na perách, aby bolo možné vidieť ako sa správa na ústach. Farby sú inak veľmi krásne a želám ti, aby ti prinášali len a len potešenie.

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s 2ma GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som písala nevyzerá na perách vôbec dobre, ale možno pri nejakej budúcej recenzii, ukážem aj na perách :)

      Odstrániť
  8. Ja mám červený rúž od MUR ten úplne klasický ako más aj ty, nie je taký strašný,ale aj Miss Sporty sa tomuto vyrovná a o 100 percent :D
    Leekralova

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj u Miss Sporty sa dajú niekedy nájsť super produkty :)

      Odstrániť
  9. tak akurát čo ma zaujalo je paletka na obočie, tá ma celkom príjemné farby, no aj farby rúžov vyzerajú super, ale čo čakať od rúžu za 2 eurá.
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na moju súťaž na blogu:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/04/1-blogove-narodeniny-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy sú aj lacnejšie produkty fajn, ale tieto rúže nie :(

      Odstrániť
  10. Ja to s MUR mám tak 50:50. Rúže ma tiež osobne nezaujali, ale napríklad paletka New-trals vs. neutrals je parádna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Očné tiene a iný rúž, čo mám sú super :)

      Odstrániť
  11. Já mám od MUR také rtěnku z této řady a stejně jako ty ani já s ním nejsem vůbec spokojená, zato paletka, co mám, je dokonalá :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já jsem od této značky ještě nic nezkoušela a asi teda ani nevyzkouším :-))
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba vyskúšať, pretože niektoré produkty sú veľmi fajn :)

      Odstrániť
  13. Mám iba jeden rúž od MUR v odtieni Crime a som s ním veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže sa opäť potvrdilo, že záleží od odtieňa :)

      Odstrániť
  14. Ta růžová rtěnka vypadá moc pěkně, škoda, že se slévá do vrásek
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Rtenku bych rada vyzkousela.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ten rúž som si chcela vyskúšať, aj som ho mala v košíku ale dávam ho preč. Nejak sa mi znepáčil :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. odtiene sú to fakt nádherné, hlavne ten bledší :) aj ja čo mám od nich jeden odtieň nemôžem nosiť, lebo v momente zalezie do vrások a vyzerá to otrasne

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks