streda 4. mája 2016

Max Factor

Krásnu stredu prajem! Aký máte týždeň? Ja som včera odovzdala bakalárku a už ma čakajú len štátnice, na ktoré sa mi vôbec nechce učiť..Ale teraz už k dnešnému článku a tým je recenzia na rúž od Max Factor.
IMG_1688
Aj keď značku Max Factor môžeme zaradiť k bežne drogérkovo dostupným značkám, vždy mi prišla taká luxusnejšia a nóbl. Veď pozrite na ten obal. Nie je krásny? Kedysi som mala najradšej ich riasenky, ale už strašne dlho sa u mňa od nich nič neobjavilo. Preto nebolo pochýb, že sa na Beauty Fóre, o ktorom som písala tu, zastavím pri ich stánku. Po pravde ma tam najviac zaujala len plná misa zľavneného tovaru. A najviac zo všetkého tento rúž v odtieni Scarlet Ghost 720, ktorý som tam ukoristila len za 2 €.
A som za to aj veľmi rada, pretože tento rúž je pekne naprd. Má super konzistenciu, pery nevysúša a aj odtieň je to veľmi pekný. Spolu s designom sú však toto jediné vlastnosti, ktoré môžem oceniť. Rúž sa totižto ani vrstvením nedá naniesť v jednotnej, sýtej farbe, rozpíja sa až tak, že nechtiac vyzeráte ako Cuky a Luky, čo je pri výraznom rúži absolútne zlé. Výdrž tiež nestojí za nič, po dvoch hodinách vyzeráte akoby ste si na pery zle naniesli farebný balzam.
Schválne som si vygooglila plnú cenu, ktorá sa pohybuje okolo 8,90 € a som rada, že som za tento prepadáčik, nedala celú sumu. Ale na obranu Max Factoru musím povedať, že nová kolekcia Marilyn Monroe rúžov sa mi veľmi pozdáva, ale recenzie tiež nie sú veľmi pozitívne.
IMG_1684
IMG_1691
IMG_1695
Máte nejaké skúsenosti s rúžmi od Max Factor? Aký výrobok od nich odporúčate?

32 komentárov:

  1. Aj ja mám od nich riasenky rada, jednu teraz používam a je naozaj dobrá ibaže oproti ostatným sa mi veľmi rýchlo vysušila. Škoda, že je tento rúž nie veľmi dobrý, keďže ako si napísala ma krásne balenie a aj farbu, no ja by som ho tak či onak za tú cenu nekúpila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som len rada, že bol len za 2 €! :D

      Odstrániť
  2. tak to ma mrzí , že je to takýto prepadáčik, ako vravíš :/ vyzerá dosť pekne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyzerá naozaj krásne a kvalitne, preto som aj čakala oveľa viac :(

      Odstrániť
  3. Mám jednu rtěnku MF a moc spokojená nejsem. Barva se rychle vytratí ze středu rtů a pak to vypadá, že jsem si dala konturku a zapomněla na rtěnku
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne aj táto, ešte k tomu sa aj rozpíja, takže ju mám aj mimo pier a vyzerám už naozaj ako keby si neviem ani poriadne rúž naniesť :D

      Odstrániť
  4. Je to škoda, vypadá totiž velmi dobře! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňa značka Max Factor vôbec neláka.. to je jediná známa značka od ktorej som doteraz nič nemala :D Ale tak celkom sa mi zapáčila jedna lícenka, možno ju vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S Max Factor nemam skoro zadne zkusenosti a popravde me tahle znacka ani nikdy moc nelakala. Rtenka ma moc pekny odstin, skoda, ze je jinak naprd :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Riasenky zvyknú mať fajn a tiež ma lákajú tvárenky, na ne som čítala dobré recenzie :)

      Odstrániť
  7. S Max Factor nemam skoro zadne zkusenosti a popravde me tahle znacka ani nikdy moc nelakala. Rtenka ma moc pekny odstin, skoda, ze je jinak naprd :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na blogu mám právě recenzi na ty rtěnky. Jako jsou fajn, vydrží tak tři hodiny, ale ta vůně mně osobně trochu vadí.

    Tahle rtěnka je super úlovek. Vypadá krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. S Max Factor nemám skoro žádnou zkušenost. A vidím, že ani o nic nepřicházím. Ale barvičku má rtěnka pěknou :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Farba krásna! Riasenky majú fajn a aj na tvárenky som čítala dobré recenzie :)

      Odstrániť
  10. Líbí se mi hlavně odstín :) Jinak s ní zkušenost nemam

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ani neodporúčam skúšať, nestojí za to a sú aj lepšie za takú cenu

      Odstrániť
  11. Opravdu moc krásná rtěnka! od Max Factor mám jen tvářenku a řasenku. Musím vyzkoušet i tuto rtěnku! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  12. fúha, tak to ma riadne prekvapilo že max factor má nejaký výrazný prepadák :) ale tak ono zamrzia aj tie 2€, ale lepšie ako skoro tých 9 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Riadne by ma to naštvalo za tých skoro 9 :D

      Odstrániť
  13. A přitom vypadá tak hezky... :) Škoda, že za nic nestála, protože vypadá fakt hezky, ale aspoň ta jediná útěcha je, že jsi za ni nedala plnou cenu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moj prvý rúž. Všetko by bolo fajn, mne sa nerozpíja, aj sa velmi šikovne nanáša, lebo je taký hrubší a zaberie vačšiu plochu pier jedným ťahom, čo oceňujem, len výdrž je slabá a vadí mi tá parfemácia. Inak od Max Factor používam tekutý makeup Lasting Performance, ktorý je výborný a vobec sa neotiera a tiež super korektor na vyrážky Pan Stik.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Také mi tato značka přijde víc luxusnější, nebo tak alespoň vypadá. Po tom, co jsem uviděla fotku jsem myslela, že recenze bude pozitivní, protože přece jenom jak sama říkáš vzhledově vypadá opravdu skvěle, ale škoda toho docela dost podstatného zbytku! :(

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tuším, že podobný rúž má aj mamina, no zatiaľ sa naň nesťažovala, tak som celkom prekvapená. Ale design má fakt skvelý! :)
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jeej to je ale krásny ruž, má veľmi peknú farbu :) Môj týždeň nie je ničím výnimočný akurát ma čakajú 3 dlhé a náročné dni v práci :/ Žiadna sláva

    OdpovedaťOdstrániť
  18. no má aspoň krásny odtieň :) a gratulujem k bakalárke :) a držím palce v učení :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks