streda 15. júna 2016

Couleur Caramel | Eyes

Ak ma pozorne čítate, určite vám neušlo, že sa snažím skúšať a používať stále viac a viac prírodnej kozmetiky a určite ste si všimli, že horšie je to s dekoratívkou. Ťažko sa totižto odoláva tým farebným, lákavým obalom v drogériách, ktoré na vás kričia z každej reklamy, blogu či sociálnej siete. Ja som však napriek tomu našla aj jeden prírodný poklad z radov dekoratívnej kozmetiky, o ktorý sa dnes s vami podelím.  
IMG_1791
Očný tieň značky Couleur Caramel v odtieni 136 som dostala od sestry na Vianoce. Keď sa na to teraz pozerám, ide o jeden z najlepších darčekov vôbec. Táto francúzska značka sľubuje profesionálnu dekoratívnu kozmetiku v bio kvalite, vyrábanú z kvalitných surovín spracovaných najmodernejšími technologickými postupmi bez akýchkoľvek škodlivých látok.
Samotný produkt sľubuje jemnú textúru očných tieňov, ktoré však obsahujú vysoké množstvo farebných pigmentov. Tiene by mali obsahovať samé super zložky ako bambucké maslo, olej z hroznových semiačok, slnečnicový olej, výťažok z morských rias a mnoho ďalších. Značka samozrejme netestuje na zvieratách a produkt tiež nesie niekoľko certifikátov ako Cosmebio či Qualité France.
Obal je papierový, no veľmi roztomilý. Tiene tejto značky sa skladajú do ich paletiek, ale myslím, že aj bez akejkoľvek paletky, je veľmi dobre použiteľný a nijak ma toto balenie neobmedzuje. Tieň má 2,5 gramu, zoženiete ho na slovenskej stránke Couleur Caramel, na rôznych iných eshopoch s prírodnou kozmetikou alebo  v rôznych kamenných obchodíkoch s prírodnou kozmetikou za 13,50€.
Cena je vyššia, ale myslím, že tiene stoja za to. Sú naozaj skvelo pigmentované, na očiach vydržia aj celý deň bez akéhokoľvek podkladu, nezlievajú sa, neopadávajú, neprášia. Sú to jednoducho veľmi príjemné tiene, ktoré sa ľahko nanášajú, blendia, vrstvia, dá sa s nimi skvelo vyhrať. A navyše sú prírodné! A čo je najviac super? Odtieň! Číslo 136 je naozaj krásna, matná hnedá s fialovým podtónom.
Neostáva mi nič iné, len tieto očné tiene len a len odporúčať. Naozaj im nemôžem nič vytknúť a rada vyskúšam aj iné produkty tejto francúzskej prírodnej dekoratívnej kozmetiky. 
IMG_1792

IMG_1795

IMG_1797
Vyskúšali ste už niečo od značky Couleur Caramel? Akú prírodnú dekoratívku ste vyskúšali a môžete odporúčať? 

31 komentárov:

  1. Tak o této značce slyším poprvé, ale stín má velmi zajímavý odstín :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma prekvapuje, keďže často na ich produkty vídam recenzie a články :)

      Odstrániť
  2. O tejto značke som ešte nikdy nepočula :O
    Rozmýšľam,či mám vo svojej kozmetickej zbierke nejakú prírodnú dekoratívku, ale tak na rýchlo mi nič nenapadne.
    Ja osobne by som si tento odtieň skôr nekúpila, aj keď pigmentácia je fakt skvelá, ako hovoríš :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa ten odtieň práve mega páči! Taký super, keď chcem len trochu stmaviť oko nad riasami :)

      Odstrániť
  3. Nepoužívam veľmi kozmetiku a už vôbec nie tú dekoratívnu, ale ten odtieň je teda veĺmi pekný... Hodil by sa k vzhľadu môjho blogu 😂😂
    creYativitE 

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasny odstin, diky za tip na prirodni dekorativku :-) V dekorativce s prirodnimi produkty take moc zkusenosti nemam, ale laka me vyzkouset napriklad znacku 100% Pure :-)
    Lovely imperfections | TheBalm a Clinique giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa tiež! A tiež napríklad aj Zao :)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Ja ten tieň milujem, už len kvôli nemu! :)

      Odstrániť
  6. Také mám ráda přírodní kosmetiku, ale moc přírodních produktů bohužel nemám. Tyto stíny se mi velice líbí. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Postupne sa to ku mne dostáva, ale stále veľmi rada skúšam aj neprírodné produkty :)

      Odstrániť
  7. Vypadají moc hezky a mám radost, že je pochvaluješ :) od Couleur Caramel jsem zkoušela řasenku a byla jsem z ní nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tú musím teda tiež niekedy vyskúšať :)

      Odstrániť
  8. Krásny tieň, od tejto značky mám doma minerálny makeup, a som spokojná. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vyzerajú super, ale irituje ma malý tieň v takom veľkom obale :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak sú na vkladanie do paletky, takže preto. Nijak extra mi to nevadí :D. A to je čo povedať, keďže mňa irituje skoro všetko :D.

      Odstrániť
  10. Hmm, stíny s bambuckým máslem bych si nechala líbit!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Od této značky jsem ještě nic nezkoušela, ale ten odstín je přímo nádherný :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  12. pekný odtieň, skúsenosti s touto značkou nemám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Veľmi pekný odtieň a mne sa páči aj balenie !
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jé, tak to je moc krásný odstín :) Nevím tedy proč, ale nějak si ho víc spojuji s babím létem než se samotným létem, ale tak proč ne :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa ročnými obdobiami pri líčení neriadim, ale chápem, že niekomu sa viac šiknú na jeseň a v zime :)

      Odstrániť
  15. Veľmi pekná farba :) Najmä taká netradičná, suepr :)

    Čo je dobré to musím mať 6. miesto Bloger roka 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tá farba je super :O Veľmi pekný článok :)
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY : partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tuto značku vůbec neznám, ale stín vypadá dokonale! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  18. je to perfektná kozmetika podľa mňa, mám od nich niekoľko vecí :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks