streda 10. augusta 2016

Summer New In

Novinkový článok tu rovnako ako obľúbenci nebol už pekne dlho a ja som opäť nakupovala ako divá. Naposledy ste videli new in tento severoírsky a pri fotení všetkých tých nových vecí som nadobúdala pocit, že odkedy som odtiaľ prišla som nič iné ako nakupovanie nerobila. Nakoniec som to rozdelila na dve časti a v priebehu leta sa môžete tešiť na ďalší takýto článok. Teda ak máte radi tieto šmejdiace články alebo videá. Ja áno, takže poďme rýchlo na to! 
parka_blue
Začnem oblečením, ktorého nie je až tak veľa. Odmenou za štátnice bola táto tehlová, letná parka (ja to volám letná parka :D, lepšie môžete vidieť tu), ktorá nebola najlacnejšia a za ktorú by som v H&Mku vôbec nevyhodila toľko peňazí, keby ma tam kamoška nenalákala. Ešte, že nemali moju veľkosť v khaki farbe, lebo by som sa tam ešte doteraz rozhodovala. Modrá bundička je od brata k meninám, v zľave v New Yorkeri som jej nemohla odolať a tento materiál a štýl boho či tie roky 70te ma veľmi baví.
vest
Úlovkami z New Yorkera a zároveň ďalšími darčekmi od brata boli aj tieto dve vestičky. Béžová je kratšia a super aj na zimu a táto oker/camel/niečo je dlhokánska (bližšie tu) a opäť ten super duper trend tohto roku. 
tops
Málokedy narazím v H&Mku na niečo pekné a lacné, ale keď som hladala pár jednoduchých topov a tričiek, tak som narazila hneď na niekoľko zaujímavých. Oranžový top je síce dosť krčivý, ale má veľmi zaujímavo riešené rukávy s hlbšími priestrihmi. Klasické tielko má skvelú farbu a pohodlný materiál a posledný top má opäť super strih na leto a tiež úžasnú farbu.
swimsuit
Aj moja športová výbavička si prišla na svoje. Moje večné chudnutie sa opäť (aké prekvapivé) a neefektívne nedopracovalo k žiadnym výsledkom a tak som všade pokukovala po celých plavkách. Jedny už mám, ale sú viac športové a nosím ich v zime na plaváreň. Hľadala som niečo krajšie a našla som tieto mega krásky v Adidas. Sú z kolekcie Stelly McCartney a ja ich úplne žeriem. Tričko je opäť z H&M a je super príjemné a ani nie veľmi upnuté. Naopak upnutými sú legíny z new yorkeru, ktoré mám niekedy problém po behaní dať vôbec dole, ale majú super vrecká na zips.
cosmetic
Mojito krémik na ruky skvelo vonia, ale inak je celkom na nič. Ďalší krém na ruky som dostala od kamarátky, tak ako aj sadu dvoch balzamov značky Rituals. Olejček NUXE bol zase darčekom od sestry.
wetnwild
Od značky Wet n Wild som už dlho chcela niečo vyskúšať a nakoniec som vyhrala túto paletku, ktorá je populárna hlavne pre jeden očný tieň v pravom rohu. Či som si ho obľúbila aj ja sa určite čoskoro dočítate v recenzii. Súčasťou výhry bolo aj niekoľko vzoriek, o ktorých si určite prečítate v článku o spotrebovaných produktoch.
gits_cosmetic
Ďalším darčekom bol tento balíček od Moniky. Juj toľko vecičiek! Samozrejme, že som zabudla na riasenku taktiež od E style! :( O podklade pod očné tiene od W7 si môžete už prečítať tu a ostatné produkty snáď čoskoro tiež v recenzii.
IMG_4712
Laky Miracle Gel od Sally Hansen som tiež chcela dlhšie vyskúšať, ale musím povedať, že veľké sklamanie. Ostatné laky sú opäť darčekmi a ten od Pupy sa mi páči najviac! Čo poviete?
IMG_4717
Ďalšia malá výhra v podobe balíčku dvoch malých produktov od L'Occitane. Tie balenia sú čistá roztomilosť, ale keď vidím tie ceny plných produktov je mi až zle.
sandals
No a posledné sú tu tieto krásne sandálky z CCC. Som topánkový maniak! Priznávam. Aj vy? 

45 komentárov:

  1. Skvelý článok a tie topánky sú krásne! ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super věci, ale ty sandálky jsou prostě boží! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne vecičky... Ja už nenakupujem tak, ako kedysi, ale pozrieť sa môžem (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa stále snažím, ale akosi sa nedarí :D

      Odstrániť
  4. Všetky veci by som si asi kúpila aj ja, no najviac ma očarili tie celé plavky. No ja ti neviem ale krajšie som ešte asi nevidela. Pozerala som na ne asi 20 minút ako posadnutá :D Neskutočné sú <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah, to som rada, že sa tak páčia!! :)

      Odstrániť
  5. Pekné vecičky. Tie plavky sú skutočne parádne!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky patřím do klubu botičkomaniaček :-) A ty plavky jsou úžasné.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. všetko oblečenie vyzerá naozaj veľmi pekne :) bundičky sú top!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie topánky sú prekrásne! myslím, že som ich tam videla v čiernej a moje srdce plakalo, že už mali len 35 :D
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anou, ja som ich chcela v čiernej, ale ž tej práve nemali 35ky, ktoré práve ja potrebujem :). Nevadí aj béžové sú krásne :))

      Odstrániť
  9. Tolik dokonalých věcí :) Už se těším na recenze :)) A ty botky jsou fakt úžasné. :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Recenzie sa už chystajú, niečo je už aj pofotené, niečo nie, ale všetko bude :)

      Odstrániť
  10. Už dlouho sháním dlouho vestičku, ale pořád jsem nenarazila na tu pravou, takže děkuji za tip :) Jinak paletku Wet'n Wild si užívám :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem či ju tam ešte budú mať, ale mali aj čiernu :)

      Odstrániť
  11. Super kousky! Ta modrá bundička je strašně krásná :) botky z CCC se mi také moc líbí. Tu paletku očních stínů mám taky, ale zatím jsem ji moc nepoužívala.

    Skincare Routine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja používam hlavne tie spodné tiene :)

      Odstrániť
  12. Zabudla si na ďalšie kúsky do new in :p či to bude až v ďalšom? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Až v ďaľšom, sakra je toho veľa! Som asi príliš materiálne založená :D

      Odstrániť
  13. Ty boty potrebuju😍😍😍 opravdu nadherne👍👍👍
    <a href="http://andrejkabblog.blogspot.sk>Andreablog</a>

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Topánky sú skvelé, taktiež aj hnedá vesta, ta ma zaujala. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jééj plno krásnych vecičiek. Topánky vyzerajú úplne skvelo.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásne vecičky, krém od Manufaktury som mala tiež a bola som veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. super new in, strašně moc se mi líbí vesty a boty, zítra jedu na nákupy, tak brzy i u mě new in:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Super přírůstky, hlavně ta kosmetika!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Veľmi pekné kúsky! Zvlášť sa mi páči tá červená bundička z prvej fotky. Tiež si viem veľmi dobre nakúpiť v H&M. Vybrala si pekné, ľahko kombinovateľné kúsky. Takéto veci sa mi páčia najviac

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Veľmi pekné kúsky! Zvlášť sa mi páči tá červená bundička z prvej fotky. Tiež si viem veľmi dobre nakúpiť v H&M. Vybrala si pekné, ľahko kombinovateľné kúsky. Takéto veci sa mi páčia najviac

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Bezvadné kousky sis pořídila. Koukám, že Loccitane ti padl do oka. Mám stejný a jsem s ním moc spokojená :)

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Sandálky jsou boží! a parka a modrá bundička se mi moc líbí! tenhle boho style zbožňuju! jinak ten krémík na ruce od Manufaktury mám taky :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Nejvíce mě zaujaly ty vestičky, vypadají nádherně! :) A letní parka vypadá taky moc pěkně :) ♥

    Budu ráda pokud se zúčasníš giveaway na mém blogu :)
    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks