piatok 30. septembra 2016

August & September 16

Ahoj! Na konci augusta som vám v nejakom článku spomínala, že tento mesiac nebol nijak nabitý a preto sa tu objavuje toto spojené zhrnutie. Veď pozrite sami, 3 fotky za celý august! Celý mesiac som totižto brigádovala a najlepší zážitkom bol asi môj prvý ročník Grape Festivalu. Panovala tam fakt skvelá atmosféra a veľmi som sa v ten víkend bavila. Až na to, že som si vymazala všetky fotky! Ach jaj! Nevadí, spomienky sú dôležitejšie.
august Collage
najviac cute šteniatko, marakujové fresco z mekáču a Garfield
V septembri skončila brigáda a začala škola. Mňa však na začiatku mesiaca z povinností čakal len zápis a potom som si mohla užívať ešte dva týždne oddychu. Začala som poriadne cvičiť i behať, ale u nás a samu ma to vôbec nebavilo.  Ale ani neviem ako a voľno ubehlo a mne začal semester a hneď prvé dva týždne za mnou. Zmenila som odbor a s novým som zatiaľ oveľa viac spokojná. A od mája, kedy s zoštátnicovala, som konečne mala promócie! A tiež ma prišla v septembri navštíviť Monička a ja už sa teším ako jej niekedy návštevu oplatím, v New Ine uvidíte, čo mi doniesla! 
prvý
vďaka strednej fotke som vyhrala balíček Weleda #mojdovod a konečne som navštívila Sládkovič Café v Trenčíne a pila som Marínu
druhý
krásny deň a opekačka pri jazere, centrum Banskej je najkrajšie, výber topánok na promócie zase najťažsí
tretí
asi posledná zmrzlina roku, keď kupujete kosačku, ale radšej to necháte na iných a vy si fotíte nohy a fajn kuriatkové rizoto
Aký bol váš september? Bavia vás ešte tieto zhrnutia?

16 komentárov:

  1. Tie fotky sú skvelé a takéto zhrnutia mesiaca tiež :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky, mám rada takéto články. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, ja som myslela, že to nikoho moc nebaví už :D

      Odstrániť
  3. Pěkné fotky, taky mě nebaví samotnou cvičit a jsem zvědavá, co ti Monika dovezla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cvičiť ešte hej, ale ten beh osamote je hrozný :D Samé super vecičky :).

      Odstrániť
  4. už sa na teba teším ♥ a fajné fotky cicka, aj tá cicka je ňuňuňu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekné fotečky, takéto články mám veľmi rada.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. všetky fotky sú super a Bystrica je topka :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks