nedeľa 25. septembra 2016

Fall outfit inspiration

Ahoj! Slniečko nás síce hladí svojimi lúčmi, ale vonku je pekná zima. Bŕŕ, jeseň mám rada, ale nemusí byť hneď ako v novembri :D. Leto je už nenávratne preč a my vyťahujeme prvé bundy a šatky. Dnes vám prinášam hneď niekoľko outfitov, ako inšpiráciu do tohto jesenného počasia.  

šesť


V uliciach alebo skôr u mňa určite vedú bomber bundy, sukne, tenisky či conversky, ale aj oxfordky, namiesto náhrdelníka choker, zaujímavé kabelky či batohy a jednoznačne nemôžem zabudnúť ani na výrazné rúže. A farby! Kedysi bola čierna mojou najlepšou priateľkou, ale dnes popravde neznášam ľudí, ktorý okrem čiernej nič iné nenosia a nájdu sa aj taký, čo farbami opovrhujú. Wtf, veď to je tak super, keď ulice hýria všetkými rôznymi farbami. A povedzte si, že sa vždy usmejete, keď medzi tou šeďou zbadáte chalana s crazy oranžovými nohavicami alebo dievča s výrazne farebnými šatami. Ale samozrejme mám rada aj tmavé farby a k tomuto obdobiu neodmysliteľne patria a preto nebudú chýbať ani v týchto outfitoch. 
Nejdem opisovať každý outfit zvlášť, ale snáď si každý nájde niečo svoje a niečo čo sa mu zapáči. Aká kombinácia najviac zaujala vás? Čo radi teraz najčastejšie nosíte vy? A čo tohtoročné trendy?Podľahli ste bomberám alebo vás tento trend obchádza? 
päť
štyri
tri
dva
jedna

25 komentárov:

  1. Dneska jsem vydala podobný příspěvěk. :D Máš to moc hezké! :) Bomber vůbec nemám a myslím si, že se bez něj i obejdu. :D Ale podlehla jsem trendu áčkových džínových sukní s knoflíky. :D
    Mr. Kev

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám už dva a jednu tkaú bundičku tenkú na ten štýl už asi tri roky :D, už vtedy sa mi to páčilo :)). Tie sa aj mne veľmi páčia, ale zatiaľ nemám žiadnu, ešte som nenašla takú vhodnú :/. Idem pozrieť tvoj článok! :)

      Odstrániť
  2. Tyhle outfity se ti povedly! :) Bomber bych si klidně ráda pořídila, tak uvidíme zda se mi to podaří :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! :) teraz ich je všade kopu, takže možno nájdeš nejaký, čo sa ti zapáči :)

      Odstrániť
  3. Krásna inšpirácia, akurát dnes som bola v pár obchodom pozerať oxfordky a skoro žiadne...

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám dvojo z Bershky, jedny už zodraté, kvalita nič moc, ale designovo sa mi páčili najviac a nosila som ich faakt často! A tie druhé odtiaľ sú dosť kvalitne spracované, takže tie ešte vydržia dosť :). Inak sa mi nikde veľmi nepáčili :/

      Odstrániť
  4. Krásna inšpirácia ,veľmi sa mi páči tá hnedá sukňa:) Mimlovee

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no, vínová je jednoznačne základ jesene :D práve takú sukňu by som rada videla vo svojom šatníku aj ja :) inak pekne spracovaný článok!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš super vkus! Outfity jsou přesně podle mého gusta, krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nejvíc se mi líbí ta bílo-hnědá, i když vůbec nevím jestli bych si v podobných kouscích připadala dobře. A úplně nejvíc vede ta s tou vínovou sukní♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite áno, v móde a obliekaní sa netreba báť skoro ničoho :)

      Odstrániť
  8. Ja jeseň nemám rada :( :D ale na niektoré kúsky oblečenia sa fakt teším :) myslím, že túto jeseň budú letieť sivé svetríky. Tie mám hneď 2 :D
    A vybrala si pekné outfity :) Len ma štve, že je také blbé počasie, že ešte aj doobeda je na sukňu zima :(
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak tieto koláže sa ti naozaj veľmi podarili!! ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mne by úplne vyhovovala jeseň, kedy by teplota nešla pod 20 stupňov :D Šaty a sukne nosím rada, takže zimu teda vôbec nemusím...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks