utorok 6. septembra 2016

TVOJa kozmetika

Už dlhšiu dobu sa zaujímam aj o prírodnú kozmetiku z našich končín a tak mi nemohla ujsť ani TVOJa kozmetika. Ponuku som obzerala dlho a výber bol ťažký, ale nakoniec to rozhodla BioBeauty krabička, v ktorej som si našla hneď dva plné produkty tejto značky. Po vyše mesiaci testovania vám dnes prinášam recenziu na TVOJ krém a TVOJ balzam na pery.
"TVOJa je kozmetika vyrábaná ručne šetrným spôsobom, aby bolo zachované čo najväčšie
množstvo výživných látok a vitamínov obsiahnutých v použitých surovinách. 
Produkty sú prírodné a blahodárne účinkujú na pokožku.
TVOJa
TVOJ krém na tvár som dostala v kokosovom prevedení a som veľmi rada, že to nebol ten levanduľový, lebo ten by mi až tak nevoňal. Ide o hydratačný krém na denné použitie, ktorý má 50 ml a okrem kokosu a levanduľe sa ďalej vyrába v kamilkovom prevedení. Výrobca sľubuje rýchle vstrebanie a vláčnu pleť. Kokosový olej a provitamín B5 by mali zaručiť antibakteriálne a hydratačné účinky. Krém je vhodný aj pod makeup. Cena krému je 9,50 €. 
Krém má skvelú hutnú konzistenciu, ktorá sa však trošku pomalšie vstrebáva. Vďaka tomu sa mi však veľmi ľahko nanáša napríklad korektor pod kruhy pod očami a suché miesta nemajú šancu. Pokožka je naozaj po tomto kréme (a to asi hlavne kvôli kokosáku) veľmi vláčna, hladká a perfektne hydratovaná. Vďaka tomu sa mi zdala pleť po pravidelnom používaní aj menej mastná, pretože nemala potrebu vytvárať nadbytočný maz. Používala som ho vlastne celý august, pleť nebola nijak zaťažená a skvelý bude určite aj na zimu. Musím povedať, že ani nejaké výraznejšie upchávanie pórov som nezaznamenala, takže určite ešte vyskúšam ten kamilkový.

O TVOJom balzame na pery v čokoládovom prevedení toho na oficiálnej stránke veľa popísaného nie je, ale aj to málo je pravda. Kakaové maslo, ktoré je v ňom obsiahnuté, by malo zabezpečiť úžasnú čokoládovú vôňu bez pridania syntetických vôní. A tá vôňa je naozaj skvelá. Ako chutné čokoládové bonbóny! Balzam má 4,5 ml a zoženiete ho za 3 €. 
Vôňa je naozaj perfektná a rovnako sa mi páči aj jeho konzistencia, ktorá je mega príjemná. Pery hydratuje priemerne, po dvoch hodinkách ich pre lepší pocit musím balzamom pretrieť znovu. Pri náhodnom olíznutí pier necítim žiadnu chemickú či nepríjemnú príchuť.
krem_balzam
krém_tvoj
krém_tvoj
Dnes možno trochu stručnejšie, ale tieto produkty sa mi páčia a určite nie sú moje posledné od tejto značky. Poznáte TVOJu kozmetiku? Vyskúšali ste už niečo? Ako sa vám produkty tejto značky páčia? 

20 komentárov:

  1. Tvoju kosmetiku znám jen prostřednictvím blogů, produkty vždycky vypadají skvěle, ráda bych od této značky někdy něco vyzkoušela :)


    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je výborná😍😍😍 mám kamilkovy krem a merunkovy peeling, ktery je bezkonkurencne nejlepsi😘

    Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ňoo, nad peelingom som už tiež rozmýšľala :))

      Odstrániť
  3. Ta konzistence vypadá luxusně, přesně takovou mam ráda! :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť
  4. túto kozmetiku som videla ospevovať už na viacerých blogoch, ale ešte som je nevyskúšala :/ Aj keď som veľakrát mala chuť :D Ale stále som si to nejak rozmyslela alebo minula peniaze niekde inde xD
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O tejto značne som doteraz ešte nepočula. Prírodná kozmetika je určite najlepšia variatna celkovo pre pleť a celé telo. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že na trhu je pomerne nová, ja o nej viem tak od mája alebo tak nejak :)

      Odstrániť
  6. Vždy som chcela túto značku vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite treba skúsiť, podporiť domáce značky :). Ja si teraz robím zálusk na peeling, tak uvidíme :))

      Odstrániť
  7. kosmetiku neznám a čtu o ni poprvé, vypadá dost dobře, vůbec bych se nebránila ji vyzkoušet:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tiež som o kúpe uvažovala a veľmi sa teším až ju vyskúšam. Krásny článok :)

    Pozývam ťa na narodeninovú súťaž na mojom blogu o kozmetiku Manufaktura. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super nová značka, kterou ještě neznám :-) Díky za tip :-)

    The word of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Túto značku poznám, no zatiaľ som nevyskúšala, ale mám ju na wishliste (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  11. něco málo jsem už o tehle značce četla na pár strankách, ale vždycky tak jako "je to top kupte to" :D takže tohle rozepsání je hodně dobré. Hrozně se mi líbí ten jednoduchý design♥ přemýšlela bych o koupi, ale nevim jestli se to da i v čr sehnat a nebo musim pres svk e-shop :/ ale láká mě tem krémík :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mne príde veľmi zaujímavé už len to, že v našich končinách vôbec niečo takéto vzniklo :) určite je táto kozmetika super ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Už nejaký čas sledujem na blogoch recenzie tejto značky a chystám sa niečo vyskúšať. Skôr ale z telovej starostlivosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Značku znám jenom z doslechu a z různých blogu, ale musím přiznat, že mě hodně láká! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks