pondelok 3. októbra 2016

Matte Me

Ahoj! Dnes vám prinášam recenziu na veľmi populárne tekuté rúže Matte Me značky Sleek. Všetci ich chvália, všetci ich ospevujú, niektoré odtiene sú neustále vypredané, ale čo na ne hovorím ja? Hot or not? Musím povedať, že pri prvých pokusoch nosiť tieto rúže, som bola veľmi sklamaná, ale teraz po nich siaham celkom často. 
matte_me
Tekutý rúž Matte Me značky Sleek má 6 ml a na slovenských eshopoch stojí niečo málo cez 6 €. Zoženiete ho v 14tich odtieňoch, pričom niektoré sú naozaj veľmi obľúbené. Napríklad nude farbička à la pery  Kylie Jenner - Birthday Suite - je vypredaná skoro stále, teda aspoň bola. A tú som si zaobstarala aj ja. A druhý v odtieni Fandango Purple som dostala ako darček od Moničky. Balenie je, ako to u Sleeku býva, jednoduché, ale elegantné a mne sa veľmi páči.
Matte Me rúže majú veľký plochý aplikátor bez akýchkoľvek oblých línií. Zo začiatku som sa celkom bála, ale nakoniec som sa s týmto aplikátorom naučila pracovať. Pri týchto rúžoch totižto chyby nemôžu existovať a hlavne ak ide o výrazné odtiene. Trošku vedľa a už ste zababrané celé. Zmazať celý rúž tiež nie je bohviečo, lebo potom zase vyzeráte ako Cuky a Luky.
Keď sa vám už aplikácia podarí a naučíte sa s aplikátorom, všetko je ok. Rúž rýchlo zaschne a už sa nikam nepohne. Až kým nezačnete piť či jesť. Ani vtedy však nezmizne, iba sa trošku vytratí z vnútornej strany pier, nič čo sa nedá napraviť. Netreba však pretierať celý rúž, lebo potom sa začne droliť a to už nie je príjemné. Rúž dá v pohode aj 6 hodín, ale je tam to postupné vytrácanie zo stredu pier.
A ako to pri matných, tekutých rúžoch býva, aj tento sleekovský pery vysúša. A riadne. Základom sú hladké, vypeelingované pery a ich poriadna hydratácia. Ani to vám však nepomôže. Tento rúž pery vysuší a vy, ak chcete dokonalú farbu na perách, to jednoducho musíte vydržať. Pocit to nie je príjemný, ale dá sa to. Napríklad taký Jordana Sweet Cream Matte, o ktorom som písala tu, vysúša pery o niečo menej.
IMG_4321
IMG_4316
Ešte môžem podotknúť, že Fandango Purple pôsobí na perách po zaschnutí tmavšie. Inak ma lákajú aj iné odtiene, ale zatiaľ chcem skúšať aj iné značky. A či hot or not? Hot, vďaka výdrži, ale dajú sa nájsť aj rúže, ktoré menej vysúšajú a nie sú tak nepríjemné na perách. A čo vy? Vyskúšali ste ich? Alebo máte iného obľúbenca? 

26 komentárov:

  1. Tý jo velmi krásné odstíny! :) První bych si pořídila spis takový neutrální odstín a potom bych šla do tmavších :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odtiene majú nádherné, je z čoho vyberať :)

      Odstrániť
  2. Super recenze, tyhle dvě krásky vypadají skvěle a já bych to vysoušení rtů překousla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neznám tyto rtěnky, celkově nic od Sleeku nemám, já miluji rtěnky 16ti hodinové od Dermacolu, přijde mi, že ani tak moc rty nevysuší. I když trochu také.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja stále nad nimi premýšľam, boli to vlastne jedni z prvých tekutých rúžov. Ale stále je niečo nové a ja na ne nejak zabúdam :)

      Odstrániť
  4. A fotka na perách je kde :P ... myslím že tie od jordany sa viac oplatia, aj keď sleek ma asi krajšie odtiene :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :P :D. A hlavne väčší výber, lebo Jordana má dosť málo tých odtieňov :)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. A ja ešte pokukujem po nejakých tmavších vínových :)

      Odstrániť
  6. Sleek je má oblíbená značka, ty barvičky jsou dokonalé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám Sleek veľmi rada, hlavne tvárenky sú super :)

      Odstrániť
  7. Zaujímavá recenzia. Chystám sa kúpiť si nové matné rúže a pokukovala som aj po týchto. Ale asi by mi prekážalo, že príliš vysúšajú pery. Ja mám matný rúž do Catrice a ten ich nevysúša skoro vôbec, takže s ním som maximálne spokojná :) A potom lip cream od NYX ich síce málinko vysuší, ale je to láska a nejde ho nemilovať.
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve som jeden od Catrice dostala, takže som teraz pekne zvedavá :). A samozrejme sa teším aj na NYX, keď niekedy vyskúšam ich rúže :).

      Odstrániť
  8. skvelá recenzia...máš pravdu, že sa s tým treba naučiť aplikovať,mne sa tiež stalo, že som si so sýtym červeným vyšla mimo pier, a mohla som to odmaľovať rovno celé :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nezkoušela jsem, ale zato mám dva od Kylie Cosmetics a ty nevysušují vůbec. Čím víc značek tekutých barev ale zkouším, tím víc miluju Dermacol, ty jsou pro mě zatím nejlepší jak s nevysušováním, tak s neuvěřitelnou výdrží.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, len keby boli dostupnejšie! A Dermacol musím teda už fakt vyskúšať :)

      Odstrániť
  10. odtiene vyzerajú super, ale kvôli tomu vysúšaniu by som do nich pravdepodobne nešla :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ponuka tekutých rúžov je teraz veľmi široká, takže určite sa nájdu nejaké, čo menej vysúšajú :)

      Odstrániť
  11. Sice jsem je ještě nezkoušela, ale nijak mě tyto matné tekuté rtěnky neoslovily. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak budú ešte recenzie na iné, tak možno tie :)

      Odstrániť
  12. Krásné barvičky! Tekutou matnou rtěnku jsem nezkoušela a docela by mě zajímalo, jak by se mi dařila aplikovat :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks