štvrtok 6. októbra 2016

September 2016 Favourites

Ahoj! Dnes vás vítam pri trošku netradičncýh favoritoch. Dúfam, že sa vám budú páčiť a ak áno, môžem v tom pokračovať. Taktiež som sa pokúsila zaradiť aj nejaké prepadáky, pričom vždy spomeniem produkty, ktoré ma vážne sklamali, ale neskôr sa tam môžu objaviť aj filmy, akcie či knižky, na ktoré som sa tešila, ale nakoniec vôbec nenaplnili očakávania.
september 16 favourites
Začnem kozmetikou a to konkrétne paletkou 738 Comfort Zone od značky Wet n Wild. Spomínala som ju tu a už v recenzii som písala, že ma najviac uchvátil posledný z tieňov. Ide o svetlohnedý tieň so shimmerom, ktorý hádže odlesky do modrofialova. Jednoducho krásna farbička a na bežné nosenie ani nič viac na viečkach nepotrebujete.  
Zo starostlivosti ma najviac bavil krém od slovenskej značky TVOJa kozmetika, recenzia tu. Nebol to síce najlepší krém na tvár aký som kedy vyskúšala, ale vyhovoval mi, pleť pekne hydratoval a rada by som vyskúšala aj kamilkový. Veď babkin recept na pleť s akné - kamilkový čaj. Netreba ďalší komentár.
Rozhodla som sa opäť vrátiť aj k obľúbeným kúskom zo šatníka a za september to určite vyhráva táto bunda Adidas. Ja viem koženky sú teraz mimo a vedú bombery, ale v septembri bolo ešte dosť teplo a najviac som nosila práve túto. A conversky. Ale to je už klasika, až sa mi začali rozpadať! 
Z obľúbených pesničiek spomeniem len Cold Water. Stále počúvam to isté, ale aspoň niečo nové sa u mňa ujalo. Naopak novou u mňa vôbec nie je youtuberka NotSoFunnyAny, ale až teraz som ju začala žrať a pozerám stále dookola aj niektoré staré videá. A pesnička s jej priateľom AMCOm o jej nových vlasoch - Barevný vlasy - je fakt super.
Čo sa týka nejakých kníh, tak to sa môžem ísť schovať rovno do kúta. Za celé leto a september  som vôbec nič nedočítala. Hanba mi, veľká! Už to však napravujem a chystám aj recenzie na tie, ktoré som prečítala už na jar.
A nakoniec prepadáky mesiaca. O čiernej maske som čítala ako o zázraku, ale mňa úplne sklamala a rovnako aj produkty značky Figs&Rouge. Čo na týchto troch vecičkách ostatní vidia, nechápem.

Čo ste si v septembri obľúbili vy? Nejaké tipy na nové pesničky?

30 komentárov:

  1. Ta paletka vypadá naprosto božsky! Takový krásný odstíny! ❤️

    Petra Bartáková

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne veci! Podobnú bundičku mám aj ja a nosím ju #AllDayAllNight :D
    A NotSoFunnyAny je neskutočne super. Ja som ju objavila tak v polke prázdnin a jej videá viem už asi aj naspamäť. :D

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paletka vyzerá veľmi zaujímavo, má pekné farbičky. Ja som si za september veľmi obľúbila Alverde darčekovú kazetu Kúzelná záhrada (sprcháč, telové mlieko, krém na ruky) s krásnou vôňou citrónovej trávy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pozri si kolóniu a dáš ju do obľúbencov! :D koženky sú nesmrteľné, takže isto nie sú out a článok fajnovo si vymyslela Džuls :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to som zvedavá, či bude až tak pecková :D. Vďaka :*, ale ty mi pochváliš vždy všetko :D

      Odstrániť
  5. Tu paletku jsem už u tebe viděla. Některé stíny se mi líbily a některé ne. :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlavne tie prvé sú také biedne a ani zelený veľmi nevyužívam :)

      Odstrániť
  6. Mám radši styl fotka/popis. Takhle se musím vracet k fotce, posunout na článek, zase k fotce...ale je to tvoje věc :-)
    http://siraelxy.blogspot.cz/2016/09/podzimni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za postreh! :) Skúsim to ešte nejak vymyslieť, rozdeliť možno na viac obrázkov :)

      Odstrániť
  7. Ja som si v septembri obľúbila pleťové sérum Mylo a Reetha prášok na vlasy :)

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Odpovede
    1. A ja mám chuť teraz skúšať ešte ďalšie :D

      Odstrániť
  9. NotSoFunnyAny jsem si teď úplně zamilovala! ♥ A Barevný vlasy? Naprosto top! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak tie conversy máme spoločné :D úplne som sa do nich zamilovala ,akurát sa bojím , že o chvíľu budú skôr hnedé ako biele :D .Taktiež mám veľmi rada aj tú pesničku a rada si kedykoľvek vypočujem :) . Super článok!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ďakujem za tip na youtuberku. Má dokonalé videá a za tých pár chvíľ som pozrela už asi jej 5 videí. :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To je skvelý článok! Notsofunnyany som objavila naozaj len nedávno a je úžasná! Tiež sa neviem na jej videá vynadívať :D
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ach ta paletka. A ANežka je úžasná sleduji ji už dlouho. A její videa mě vždy rozesmějí, naplní enetgií a vela štěstí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. paletka má naozaj krásne jesenné farby!
    ja mám momentálne obľúbenú pesničku Starving, tak skús ;).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásny článok :)))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. takú bundičku som vždy chcela, ale nikdy som sa k nej nedostala, nenašla som takú, čo by mi sadla a nebola príliš drahá. conversy sú tiež krásne, ale neviem, ako dlho by mi vydržali čisté. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ja som jednu paletku od wet n wild vyhrala. Mala som ju na sebe prvýkrát a bola som spokojná :)
    A škoda, že Ťa čierna maska sklamala, ja som s ňou spokojná :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Koženka aj moja je top. :) http://blogbyweilynn.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. poslední dobou moc hudbu neposlouchám, takže bohužel žádný typ:) koženou bundu také zbožňuji, nosím ji skoro pořád.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks