streda 26. októbra 2016

Spotrebované #7

Ahoj, zdravím vás pri ďalšom článku o produktoch, ktoré som za posledné dva mesiace stihla spotrebovať. Je toho opäť veľa, ale snažím sa krátiť zásoby najrýchlejšie ako viem a prekvapivo sa mi aj darí. A prečo? Predsa, aby mali miesto nové! Žartujem, už to toľko nepreháňam, veď uvidíte v new in poste. 
spotrebované_empties
Antiperspirant Dove invisible dry som dostala v swape a musím povedať, že sama by som si ho asi nekúpila. Uprednostňujem tuhé alebo guľôčkové deodoranty. Tento sľubuje 48 hodinovú ochranu, čo teda nemôžem potvrdiť, ale napríklad škvrny na oblečení (ako tiež sľubuje) naozaj nezanecháva. MOŽNO si ho niekedy kúpim, ale môjho absolútneho favorita vám ukážem niekedy inokedy a tento mu nesiaha ani po päty.
Krémový peeling Codage bol úžasný, viac tu, ale kvôli cene dávam MOŽNO.
Odlakovač Ebelin je lacný a hlavne rýchlo odstráni lak na nechtoch. ÁNO a nemám nejak záujem skúšať iné odlakovače.
TVOJ balzam na pery nebol zlý, ale ani ma nijak neposadil na zadok, recenziu si môžete prečítať tu. MOŽNO za slovenskú značku a prírodné ingrediencie. 
Šampón od Manufaktury s hroznom a panthenolom úžasne voňal, vlasy dobre umyl, ale žiadne ďalšie pozitíva som na ňom nenašla. Vlasy neboli lesklejšie ani sa nezlepšila ich kvalita. MOŽNO si ho kúpim znovu, ale len kvôli vôni.
Na to aké som mala ohľadom riasenky Gabriella Salvete pochybnosti, musím povedať že táto s argánovým olejom a panthenolom bola super a efektom veľmi podobná mojej obľúbenej Lash Sensational. ÁNO, ale na trhu je toľko riaseniek, že ich nestíham skúšať. Recenziu nájdete tu
Pleťové tonikum Natura Siberica bolo skvelé, až na to dávkovanie. ÁNO, celú recenziu si môžete prečítať tu.
Balzam Burt's Bees bol výborný a už ma v zásobách čakajú ďalšie dva. ÁNO a trochu viac o ňom tu.
Dvojfázový odličovač očí od Yves Rocher s chrpou je tu už skoro stálicou. Mne veľmi vyhovuje, zatiaľ hovorím ÁNO, vyskúšam ho aj v novom balení (snáď ho nezmenili, jedine ak by ho vylepšili),  recenziu nájdete tu.
Z facial spritzu od anatomicals mám stále veľmi zmiešané pocity (recenzia tu) a nejak nemám potrebu kupovať si ho. NIE, navyše nie je u nás dostupný. 
Deodorant Bionsen som si našla v DM boxe. Bol fajn, ale ako som už písala, mám nového miláčika a ten neprekoná hocičo, takže MOŽNO.
Krém na ruky Figs&Rouge sa dokonca dostal do prepadákov mesiaca. NIE, žiadna hydratácia a ani sa mi nezdal až tak prírodný.
Sérum na posilnenie rias Realash je zázrak a odporúčam ho všetkými desiatimi. Ja si však dávam MOŽNO, keďže je neskutočne drahé :(. 
spotrebované_empties
Kokosový olej od Purity Vision, klasika. MOŽNO, pretože chcem konečne skúšať aj iné značky kokosových olejov.
TVOJ krém na tvár bol super, písala som o ňom tu, opäť palec hore za slovenskú a prírodnú značku. Trikrát ÁNO.
Krém na ruky Manufaktura s mätou a bambuckým maslom krásne voňal po mojite, ale hydratácia bola dosť slabá. NIE, nejak ma ďalšie krémy na ruky od tejto značky vôbec nelákajú.
Vzorku Ružovej vody od Dulcie som si našla v BioBeauty krabičke. Po jej použití som však mala pocit vysušenej pleti. Hovorím MOŽNO ružovej vode od inej značky a hlavne ju musím vyskúšať používať dlhodobejšie. 
Nie som veľkým fanúšikom levandule, ale univerzálny balzam od Soaphorie bol skvelý. Na pery, suché lakte, popáleniny, kožtičku okolo nechtov, suchý nos pri nádche. Určite ÁNO, ale pre mňa iná vôňa.
Krajkový púder od Dermacolu bol mojou stálicou dlhé roky, ale začala som pokukovať po iných značkách a vôbec som nespravila zle. NIE, našla som oveľa ľahšie a prirodzenejšie vyzerajúce púdre.
Tuhý Camouflage od Catrice bol ďalšou stálicou, ale jeho tekutá verzia ma baví oveľa viac. MOŽNO, ale len na vyrážky.
Maska, peeling a gél v jednom bol darček od kamarátky, ktorý mi priniesla z Poľska. Nezaznamenala som žiaden účinok, žiadnu čistejšiu pleť ani nič také, takže NIE, sama by som si ju už nekúpila.

Koľko sa toho za poslednú dobu podarilo spotrebovať vám?

11 komentárov:

  1. pekne míňaš veru a som zvedavá na tvojho nového miláčika ( antiperspirant :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tý jo ty toho ale máš :) Dove deodoranty mi vyhovují :) Já zase kokosový olej přímo nesnáším nevím prostě si spolu nesedíme vůní. :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ebelin odlakovač a kokosový olej sú také moje stálice, kupujem ich znova a som s nimi maximálne spokojná :)
    Inak ďakujem za tvoje milé komentáre u mňa na blogu, pozývam ťa na giveaway a budem rada ak sa zapojíš :)
    Sunrise of my life ✿

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne ten Dove je môj najobľúbenejší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ebelin odlakovač je topka, my kupujeme stále dokolečka :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už asi tri roky, tiež stále dokola :)

      Odstrániť
  6. Já mám stejný kokosový olej a koupím si ho znovu, jsem s ním spokojená a myslím si, že asi moc velké rozdíly u jiných nebudou, ale těžko říct. Pudr od Dermacolu mám a používám ho občas, podle mě špatný není, ale nejlepší také ne, nicméně hezky voní:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks