štvrtok 8. decembra 2016

Môj október a november

Jedenásť hodín večer, sedím na intráku a snažím sa dohnať nedohnateľné. Dnes som si mala prejsť polovicu štatistiky, ktorú sme prebrali za tento semester. Myslíte? Ani som to neotvorila. Ale moje svedomie mi nedá a tak sa aspoň takto neskoro snažím byť produktívna. Zliepam tento môj mesačný denníček a trochu spomínam na tie bezstarostné chvíle bez štatistiky. Článok nevychádza hneď ako ho píšem, takže v tejto dobe, keď to čítate, som sa k štatistike už možno dostala :D. 
october_first
Naozaj celý môj október i november boli úplne bezstarostné. Áno do školy som pomaly každý deň robila nejaké zadania, ale tento semester je úplne iný ako posledné dva. Vtedy som neustále myslela na bakalárku a na to ako musím všetky skúšky dať. Teraz? Tieto mesiace sa len raz za čas ozval niekde vzadu v hlave tenký hlások, ktorý mal pocit, že nič nerobím.
A čo som teda robila? Chodila do školy, robila zadania a všemožné seminárky, vo voľnom čase som veľa, veľa čítala, chodila na prechádzky so psom, von s kamošmi, dokonca som stihla ešte aj jednu chatovicu a oslavu, stretnutie s pár bývalými spolužiakmi, kino, nákupy a veľa nič nerobenia. Až som si niekedy začiatkom novembra začala hľadať brigádu. Tak držte palce! 
october_dva
kešu orechy sú potrava bohov aneb keď si školu aspoň trochu chcete spríjemniť - škaredá štatistika - najlepší raw koláčik

october_last
ja tie boty milujem - najkrajšia križovatka ulíc - zase samé jedlo, ale polovica pizze stačí :D

november
oprava: samé hodinky - Masarykov dvor

november_dva
divná fotka, ale páčila sa mi kombinácia marhuľového trička a fialovej sukne - prvý sneh - Trenčiansky hrad - najlepšia horúca čokoláda
Sľubujem si, že decembrový post si budem písať postupne a budem veľa fotiť! Uf, veď už je ôsmeho! 

4 komentáre:

  1. Tak to je super, že to máš také pohodové! Dúfam, že si nájdeš nejakú super brigádu. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie tvoje hodinky :) stále s nimi provokuješ :)))) sú úžasné!
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks