sobota 28. januára 2017

ColourPop | Lipstick

Ahoj! Pri minulej recenzii na očné tiene značky ColourPop som viaceré z vás nalákala skôr na ich rúže a tak netrvalo dlho a dnešná recenzia nebude o ničom inom! Ja som si vybrala rúže dva, každý z inej rady, tak dúfam, že vás táto recenzia poteší o to viac.
colourpop_lipstick_liquid (2)
Začnem tým, čo majú oba rúže spoločné. Ako vidíte, obal. Roztomilá papierová krabička a vnútri už podľa mňa veľmi elegantné samotné balenie rúžu. Každý má 3,2 g, malý aplikátor a krásny holografický nápis, ktorý sa mi zatiaľ neošúchal. Myslím, že tu nie je ColourPopu, čo vytknúť. S aplikátorom sa pracuje veľmi dobre a rúž vďaka nemu naniesete raz dva.
Ako prvý som si vybrala rúž z rady Ultra Satin Lip v odtieni Prim. Ide o tmavú tehlovú farbu, ktorá je trošku do hneda. Na perách vyzerá presne ako swatch na ruke. Farba je to sýta a vytvorí jednoliatu farbu jedinou vrstvou rúžu. Ako vidíte rúž sa trochu rozpíja a keďže je z rady Satin nezaschne a trochu sa aj leskne, pery pôsobia naozaj šťavnato. Pery vôbec nevysúša, ale musíte si, a obzvlášť pri takýchto odtieňoch, dávať sakra pozor, aby sa neocitol tam, kde nechcete. Je teda príjemný na perách, ale nepríjemný v tom, že stále sa musíte presviedčať, či nie je tam, kde by nemal. Výdrž je fajn až kým nezačnete piť a jesť. To už ide dole jedna radosť. Odlíčiť teda ide tiež bez problémov.
Zo všetkých odtieňov Ultra Matte Lipstick som si vybrala veľmi podobnú farbičku Lax. Príde mi však trošku tmavšia a hlavne na perách pôsobí oveľa tmavšie. V tme skoro vyzerá ako čierna, mne to však vôbec nevadí a vraj sa mi to aj hodí :D. Opäť ide o sýtu, veľmi dobre pigmentovanú farbu a opäť sa trošku rozpíja, ale rúž zaschne v priebehu minúty do matna a drží ako pribitý i niekoľko hodín. Pri pití a jedení sa však vytráca zo stredu pier a to dosť rýchlo. Pery na rozdiel od mnohých matných tekutých rúžov nevysúša tak veľmi, povedala by som, že skoro vôbec. Ide však veľmi veľmi ťažko dolu, ale to môže byť aj kvôli takému výraznému odtieňu. 
colourpop_lipstick_liquid (4)
colourpop_lipstick_liquid (5)
colourpop_lipstick_liquid (6)
colourpop_lipstick_liquid (7)
colourpop_lipstick_liquid (8)
colourpop_lipstick_liquid (1)
Rúže majú úžasné farby (navyše je naozaj z čoho vyberať), skvelú pigmentáciu, sú príjemné na perách, preto nie sú mojimi poslednými od tejto značky. Ako sa páčia vám?

24 komentárov:

  1. Musím uznat, že barvičky jsou naprosto skvostné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. sú, ťažké je si vybrať aj z ich ostatných :)

      Odstrániť
  3. Ty barvy! Jak z upířího plesu, na mě moc výrazné, ale vybrala bych si jiné odstíny. Jen se musím přemáhat, abych se nenechala zlákat, mám těch tekutých už nějak moc :D Moc hezká recenze.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! :) Ja mám už všetkého nejak moc :D

      Odstrániť
  4. S Colourpop nemám zkušenosti. Krásné odstíny, viděla bych je jako ideální hlavně na podzim. Tím že produkt zaschne je fajn, nemám ráda, když mám rty mazlavé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja to mám rada, nemusím sa stále kontrolovať :)

      Odstrániť
  5. Vypadají parádně. :) Na rtech musí být super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Úžasný! Přesně moje barvy! Po COLOURPOP rtěnkách už nějakou dobu pokukuji :)

    Petra Bartáková

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow, tak ta pigmentace je boží a odstíny se mi moc líbí! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pigmentace, odstíny jsou naprosto báječné! :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wow, to sú naozaj skvelé farby, na perách musia vyzerať úžasne :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  10. prekrásne!! musím sa dokopať ich objednať konečne! :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na mňa su to také dosť tmavé farby, ale prečo nie. Škoda že ich nemáš odfotené priamo na perách.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ten matný je brutálny a poprosím si detailné fotky rúžov na perách, Ď :*

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tá pigmentácia ♥ Potrebujem ich! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks