utorok 7. februára 2017

Astor Big & Beautiful | e.l.f Undereye Setting Powder

Ahoj! Dnes vás vítam pri recenzii na dva produkty, s ktorými možno vykúzlite dokonalý makeup očí. Možno, pretože jeden z nich ma sklamal. Schválne, kým začnete čítať, skúste hádať ktorý! 
IMG_6350
Riasenka, celým názvom Big & Beautiful BFLY Butterfly Look Mascara, od Astoru by mala dodať vašim riasam objem bez zbytočného zaťaženia. Riasy by mala zanechať ľahké, pružné a pekne nadvihnuté a vytočené. Unikátna kefka by mala riasy nalíčiť až po končeky a zaistiť tak dokonalý motýlí efekt. Riasenka má 12 ml a ja ju mám v odtieni 800 Black, pričom v ponuke Astoru je len tento jeden odtieň. Zoženiete ju na webe od 4 € až po drogérku, kde ju nájdete aj za 8 €.
Túto riasenku som už dávnejšie dostala v jednom swape. Zo začiatku som sa teda celkom zľakla jej kefky. Mohutné kefky pri maskarách mám síce rada, ale čo nemám rada, je ich divný tvar. Za vyskúšanie však nič nedám a tak som skúsila. Prekvapivo sa mi riasenka celkom páči. Keďže má taký hustý kartáčik, riasy pri viacerých vrstvách zlepuje, ale inak ich pekne predĺži, natočí a dodá im objem. Takže ak ste vyznávači jednej prirodzenej vrstvy riasenky, tak vrelo odporúčam. Ak ste ako ja a riasy sa snažíte mať čo najdlhšie a najhustejšie, tak toto nebude pre vás až taká kamarátka. Takže ja ju dopoužívam, pretože vôbec nie je zlá a spĺňa, čo sľubuje, ale vždy ju ešte prečešem nejakou riasenkou, ktorá riasy viac oddelí. Inak sa riasenka ani neodtláča, ani nedrolí, ľahko sa odlíči a myslím, že ani tak rýchlo nevyschne.

High Definition Undereye Setting Powder od značky e.l.f je púder na očné okolie, určený na maskovanie drobných vrások a tmavých kruhov pomocou svetlo odrážajúcich pigmentov. Podľa výrobcu by mal byť zamatovo jemný a ľahučký a vďaka obsahu vitamínov C a K by mal chrániť citlivú pleť v oblasti očí. Môžete ho aplikovať samostatne pre dokonale hladký a bezchybný look alebo pod iný krémový korektor očných partií. Púder má jeden gram a zoženiete ho za niečo viac ako 5 € na internete.
Takúto srandičku by som si sama asi nikdy nekúpila, ale poslala mi ho Maťa a ja som sa veľmi potešila. Veď predsa ja som za každú novinku v mojej zbierke. Hneď som sa pustila do skúšania! Púder je naozaj jemnučký a ľahučký. Pokožku zanechá pekne zamatovú, nevlieza do vrások, nevysušuje očné okolie. Ale je tu jedno veľké ale. Má v sebe milión trblietok a povedzme si na rovinu, že asi nikto nechce mať v bežný deň, ale aj večer pod očami milión trblietok. No nič púder asi využijem ako rozjasňovač do kútikov očí, ale inak si neviem predstaviť, že by som vyhodila 5 € za takúto srandu. Škoda.
IMG_6352
IMG_6353
Vyskúšali ste už tieto produkty? A ako sa vám pracuje s takýmito kartáčikmi pri riasenkách?

15 komentárov:

  1. Ta řasenka se mi líbí, obalem i kartáčkem, mám ráda takové tvary kartáčků,přijde mi, že se s tím dobře obtáhují řasy. :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to práve veľmi nemám rada, ale nepracuje sa s ním zle :)

      Odstrániť
  2. Musím ju vyskúšať! :) Už dlhšie o ňu mám záujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už ju mám doma pekne dlho, sa čudujem, že nie je vyschnutá :D

      Odstrániť
  3. nemôžem si opäť pomôcť ale tie obaly sú strašne fotogenické :DD
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám veľmi rada takéto poskrúcané riasenky popravde :D . Mne sa s tým veľmi dobre pracuje. Ten prášok na očné okolie ma aj celkom zaujal, ale asi do tej miery ako píšeš Ty, že človek by za to sám 5 Eur nedal. Ale ajtak ma to láka.. :D :)
    BeautyByLenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to taká sranda, bez ktorej sa dá podľa mňa zaobísť :)

      Odstrániť
  5. ja mám radšej len tak raz ohnutú maskaru :) ani som netušila, že táto od Astor má takýto kartáčik :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to jsem ráda, že aspoň nějakým způsobem ten pudr využiješ. Ani jsem nevěděla, že obsahuje třpytky. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já u rasenky mám nejradsi rovné kartáčky. Ale rasenka vypadá celkem fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. fíha, tá kefka ma, priznám sa, celkom vydesila :D je to nezvyk, som fakt zvedavá, ako by sa s ňou pracovalo :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks