sobota 4. marca 2017

Nuxe | Balzam na pery Reve de Miel

Ahoj! Či sa staráte o svoju pleť a líčite veľmi alebo naopak pomenej, balzam na pery sa nájde u každej z nás. Niekto preferuje klasický loj a niekto rád skúša. Ja patrím do tej druhej skupiny. Vyskúšala som už mnoho značiek, lacnejších i drahších a dnes vám napíšem rovno o jednom luxusniatku. 
balm_nuxe
Reč je o výživnom balzame na pery Reve de Miel francúzskej prírodnej značky Nuxe. A prečo ho považujem za luxusný? Lebo má luxusný obal. Nič nemôže lepšie vyzerať ako matné sklo a jednoduchý design. Nemôžem sa naň vynadívať a určite mi potom táto milá nádobka na niečo poslúži. Nie som chorá, keď sa takto dokážem rozplývať nad obalmi?
Balzam Reve de Miel je určený pre vysušené a popraskané pery. Obsahuje med, vzácne rastlinné oleje, maslo karité a grapefruitovú esenciu. Balzam by mal pery vyživovať, regenerovať, zjemňovať a chrániť. Podľa internetu sa vraj vo svete predá každých 28 sekúnd. Má 15 g a jeho cena sa pohybuje okolo 9,00 €. Ja som ho kúpila lacnejšie na elnine, ale tam je momentálne vypredaný.
Ako som už písala, obal sa mi páči veľmi, tak prejdem rovno k vôni. Tá sa mi páči tiež veľmi, cítim citrusy, čo ja veľmi môžem, konkrétne spomínaný grapefruit. Asi prvýkrát, čo sa vôňa produktu zhoduje aj s jej oficiálnym popisom. Konzistencia je veľmi hutná a príjemná. Na pery vždy nanesiem hrubšiu vrstvu, no napriek tomu sa dosť rýchlo vstrebe. Pery hydratuje veľmi dobre a nemusím si ich pretierať každú pol hodinu. Balzam navyše pri svojej gramáži vydrží naozaj dlho. Ja ho používam už asi tri mesiace a stále je v nádobke viac ako polovica.
balm_nuxe
balm_nuxe
Ja som s balzamom veľmi spokojná a určite rada vyskúšam aj ten v tyčinke. keďže také balenia uprednostňujem. Od značky Nuxe mám doma aj ich preslávený univerzálny olej, priali by ste si tiež naň recenziu? Vyskúšali ste už niečo od tejto značky?

8 komentárov:

  1. Ešte som ju neskúšala, ale tento balzam ma veľmi zaujal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vzhled obalu vypadá teda luxusně. Souhlasím s tebou, že matné sklo vypadá nádherně a po spotřebování se dá využít i na něco jiného.. Na rty používám obyč balzám od firmy TopVet, vyhovuje mi. Občas rty přetírám i kokosovým olejem. Já si balzámy během dne snad nikdy nedávám ale vždy na noc.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takový balzám by se mi hodil! Teď mám rty neustále vysušené a to si je pořád mažu.. :/
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já mám doma právě ten balzám na rty v tyčince. Od této značky ještě momentálně používám krém na ruce a pleťový krém. Taky bude časem recenze. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tenhle balzám mám na wishlistu dlouho a nechápu, že ho ještě nemám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tuhle značku chci časem hodně vyzkoušet a právě balzám vypadá hodně dobře. Já mám od nich nějaký krém na noc či co to je, ale nějak si ho ještě šetřím :D
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Balzám podle tvé recenze hodnotím kladně, ale sama si na takové balzámy moc nepotrpím, dávám přednost v tyčince.:) Jinak značku jsem nezkoušela.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Určite pridaj aj recenziu na olej😊

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks