streda 22. marca 2017

Sladkosti?

Alebo aj inak, najlepšie jedálenské vône značky Yankee Candle. Silno návykové. Všetky sladké, ale žiadne bolehlavy. Jednoducho na zjedenie. Čo sa týka dostupnosti píšem o oficiálnom obchode, ale nikde nie je napísané, že v nejakom zapadnutom kvetinárstve či na bazári danú vôňu nenájdete, napríklad aj vo sviečke.
yankee_candle_wax_tarts
Salted Caramel je u nás na internetových obchodoch momentálne nedostupná vôňa, ale ja som ju našla na bazári i v jednom kamennom obchodíku v Bratislave a jednoducho som ju musela mať aj bez predošlého ovonania. Karamel je proste niečo pre mňa. Navyše toto nie je ten klasický presladený karamel, ale je jemnejší a tak nejde o žiaden bolehlav. Nie je to síce extrémne intenzívna vôňa, ale je stále veľmi intenzívna a polovica vosku vydrží voňať asi štyri čajovky. 
Vanilla Bourbon som objednávala cez bazár a na začiatku ma sklamala. Podľa obrázku som čakala vôňu nejakej vanilkovej kávičky, teda niečo sladučké, ale po otvorení obálky a očuchaní som cítila nejaké ostré korenie a zároveň záchodovú vôňu. Či bola napáchnutá od iných voskov neviem, ale po roztopení vonia úžasne. Naozaj ide o nejaký teplý drink so šlahačkou a sladkou polevou či nejaký voňavý, ešte teplý, brownie koláčik. Vôňa je dosť intenzívna, cítiť ju aj niekoľko hodín po zhasnutí, ale bohužiaľ polovica vosku nevydrží voňať dlhšie ako dve čajovky. Ak ste na ňu práve dostali chuť, tak kupujte, pretože som práve včera čítala, že táto vôňa bude končiť.
Pain Au Raisin je môj veľký favorit. Ide o vôňu škoricových osích hniezd, ktoré mám ja veľmi rada. Ak však hľadáte niečo extra škoricové, toto nie je nič pre vás. Táto vôňa je sladučká, jemná a proste mňamózna. Intenzita je stredná, ale zase taká aj pri piatej čajovke. Pre mňa jedna z najlepších Yankee Candle vôní vôbec. Pokukujem aj po sviečke, ale čakám na nejakú akciu.
Fireside Treats som vám myslím už raz okrajovo spomínala. Keďže marshmallows milujem, musela som vyskúšať aj tento vosk. A neľutujem. Je trochu sladšia, ale stále to nie je žiaden bolehlav. Marshmallows mi teda vôbec nepripomína, ale zároveň ma nenapadá ani nič iné, čo by mi pripomínala. Intenzita je veľmi dobrá a vydrží aj po štyroch čajovkách.

Ak pálite vosky či sviečky, aké vône máte najradšej? Kvetinové, korenisté, svieže, ovocné či práve takéto "jedálenské"? 

7 komentárov:

  1. Yankee Candle milujem, tieto vosky sú nekonečné. :) a vône božské. Najviac milujem November rain. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten som ešte neňuchala, takže neviem vôbec ako vonia, ale ak ho niekde uvidím, tak čuchnem. Len myslím, že u nás to je nedostupná vôňa :)

      Odstrániť
  2. Já mám nejraději kořeněné a tyhle se sladkostmi. Yankee miluji a pálím je často, momentálně mi taje v aromalampě CranberryPear, sice to má být ovocná ale je o dost těžší než jiné ovocné a řadím ji spíš k těm kořenito-sladkým. mě baví nejvíce vosky, svíčky jsou na mě dost drahé a navíc si říkám, že by mi ji bylo líto vypálit. Navíc vosky se rychleji pálí, takže těch druhů člověk může vyzkoušet daleko více.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám rada aj vosky aj sviečky a tie kupujem len v zľave :). A na cranberry pear si brúsim zuby už dlho :)

      Odstrániť
  3. tak to musia byť krásne sladunké vône :) mňa nejak tieto Yankee Candle obchádzajú, a pritom nechápem, pretože sa mi veľmi páčia :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úplně jsi mě na tyto vůně nalákala. Taky mám ráda tyto jídelní, s vůní čokolády, kávy nebo dortíku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já osobně nejvíc miluju květinové vůně, ale k Raisin jsem taky čuchala a říkala si, jestli ji mám koupit:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks