utorok 18. apríla 2017

Cola | Crazy Rumors

Balzam na pery. Malý pomocník, ktorý používame každý deň. Ich ponuka v obchodoch je obrovská, ale nájsť ideálny nie je niekedy také jednoduché. Mne sa však zadarilo a našla som ho už dávnejšie. Keďže som však stále chcela skúšať nové a iné, znovu som sa k nemu dostala až minulý mesiac. Reč je o balzamoch na pery Crazy Rumors.
IMG_6503

Crazy Rumors je značka, ktorú v roku 2003 v Brooklyne založili manželia Himmelovi. Okolo seba videli množstvo balzamov, ale chýbalo im tam niečo výnimočné. Rozhodli sa, našťastie pre nás, vyrábať balzamy na pery z tých najčistejších prírodných ingrediencií vo vôňach a príchutiach od výmyslu sveta.
Značka Crazy Rumors teda vyrába prírodné a vegánske balzamy a tiež farby na pery v šiestich rôznych odtieňoch. Navyše krásne voňajú, vybrať si môžete z mnohých vôní od kávy, cez zmrzlinu až po žuvačky. Ochutené sú troškou stévie, aby po náhodnom olíznutí aj dobre chutili. Navyše obsahujú bambucké maslo, jojobový olej a mnoho ďalších prírodných, certifikovaných olejov a samozrejme nie sú testované na zvieratách. Balzam má 4,4 ml a jeho cena sa pohybuje okolo 4 €. Je to trošku viac, ale stoja za to.
Ja som na vyskúšanie od ich českého eshopu dostala balzam s vôňou Coly. Ide naozaj o autentickú vôňu Coly, ktorú cítite aj po nanesení na pery. Balzam sa nanáša skvele, nie je príliš tuhý a na perách vytvorí príjemnú vrstvu, ktorá pery vyhladí a udrží sa tam dosť dlho. Pery sú hydratované na niekoľko hodiniek a vy ich tak nemusíte pretierať, každých 5 minút. Pri dlhodobom používaní sú pery tiež menej vráskavé či popraskané. Tento balzam je fakt skvelý a ja ho môžem len odporúčať.
IMG_6505
IMG_6507
Tak čo, vybrali by ste si? Ja určite ešte vyskúšam kávový či banánový. Mňam!

11 komentárov:

  1. banánový odporúčam, vonia brutálne mňam! :) ale po obliznutí nie je sladký a na perách nie je cítiť vôňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už si je konečně musím koupit. Hrozně bych je chtěla vyzkoušet ale stále se na ně nedostalo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Poznám to veľmi dobre, stále sa nájde milión balzamov, ktoré chcem vyskúšať :)

      Odstrániť
  3. Značka me láká i jejich balzamky si každý chvali

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som snáď ešte nečítala negatívnu recenziu :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Dokonca majú celú kávovú kolekciu <3 Amaretto, Mocha, Kávové zrno :)

      Odstrániť
  5. Tyhle balzámky jsou nejlepší. Měla jsem žvýkačkový a teď mám s bergamotem. Krásně voní a hydratují rty. Za mě taky velká spokojenost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som mala žuvačkový a úžasne voňal! :)

      Odstrániť
  6. Takové balzámky mám ráda, určitě bych si vybrala.:) Mně by se líbil tropical.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks