štvrtok 22. júna 2017

Fragrance Mist | Victoria's Secret

Dnes to bude veľmi voňavý článok! A to vďaka chalošom z blogu Mes Hommes, u ktorých sa mi podarilo vyhrať dva výrobky podľa vlastného výberu. Misty značky Victoria's Secret som chcela vyskúšať už veľmi dlho, takže voľba bola jasná. A keďže ma už dobre poznáte, je vám určite jasné, že vyhrala vôňa manga!
IMG_6493
Fragrance Mist značky Victoria's Secret je telový sprej, má 250 ml a zoženiete ho aj na slovenských eshopoch za necelých 11 €. Na výber je veľké množstvo rôznych vôní a to ovocných, kvetinových, ovocno-kvetinových, sviežich či naopak teplých. Mňa napríklad zaujal ešte Exotic Bloom mist aj so svojim obalom alebo Island Coconut Mango mist, ktorý tiež musí voňať skvele.
Začnem najdôležitejším a to vôňou, ktorá je nádherná, sladká a dosť silná. Samozrejme nevonia autenticky mangovo, ale niečo tam je cítiť a čo je najdôležitejšie - necítim alkohol ako pri mnohých telových sprejoch od rôznych značiek. V niektorých recenziách boli žienky nešťastné zo slabej vône a výdrže, ale ja musím povedať, že vôňu je na tele cítiť tak akurát a u mňa aj dosť dlho. Keď sa k tomu pridá ešte elegantný a ženský obal... Za mňa jednoducho veľká spokojnosť a určite to nie je môj posledný mist od tejto značky.

Máte skúsenosť? Vedeli by ste si vybrať zo širokej ponuky vôní?

7 komentárov:

  1. Spreje od VS milujem ! Z Anglicka som si doniesla tri. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak na tie spreje od Viktorky sa už naozaj musím poriadne pozrieť. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už několikrát jsem se na tyto tělové spreje dívala, ale zatím vždy odolala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyhle tělové spreje naprosto zbožňuju, momentálně mám nějaký švestkový :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takovýto tělový sprej mám ve vůni Sheer Love. Nečekala jsem od něj nějakou extra výdrž a silnou vůni. A s tímto jsem ho i kupovala, že prostě chci na léto něco lehkého, z čeho mi nebude blbě, až to to horko zdvojnásobí.

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. První sprej jsem si koupila minulý rok na léto a skvěle posloužil místo parfému. Já mám Coconut Passion a určitě bych brala další i když, parfém je parfém.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks