nedeľa 4. júna 2017

Môj máj 2017

Ahoj, po dlhej dobe vás vítam pri novom poste. Väčšinu mája som sa neozvala, takže to nebude nič iné ako jeho zhrnutie v podobe fotiek a pár slov okolo toho. Ak vás to zaujíma, čítajte ďalej!
may1
Snáď nikdy (dokonca ani pred štátnicami minulý rok) som nenapísala tak málo článkov ako teraz. Skúškové, stáž a do toho moja večná prokrastinácia. Všetky skúšky som úspešne zvládla, odvtedy som si aj stihla poupratovať a oddýchnuť a tak dúfam, že sa to tu aspoň cez leto rozbehne. V hlave mám hlavne kopec recenzií, ale aj iných článkov a tento mesiac sa môžete tešiť aj na pár postov z môjho výletu do Skopje. Už teraz nájdete na facebooku súťaž o sadu balzamov na pery značky Nivea takže šup SEM
may2
Prvá opekačka, na ktorej sme sa s partiou skvelo zabavili a dúfam, že cez leto ich bude ešte viac. V poslednej dobe som prepadla smoothičkám a rada skúšam aj pre mňa nové suroviny ako cviklu či stonkový zeler. 
may3
Zažila som svoj prvý teambuilding, ktorého som sa trošičku obávala, ale nakoniec bolo skvele. 
may4
Takisto som prvýkrát hrala bowling a čuduj sa svete, veľmi mi to nešlo :D. Btw, najlepší recept na brownie nájdete tu
may5
Moja nová letná vôňa od Yankee Candle a nové rúžiky od Colourpopu. Tešte sa na recenzie!

Nebudem to dnes už naťahovať, na budúce sa vidíme pri recenzii a nezabudnite na už spomínanú súťaž TU

1 komentár:

  1. Ta vůně od YC může být super a těším se na recenzi rtěnek od Colourpop. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks