streda, 26. júla 2017

Bioderma | Atoderm Sprchový olej a mlieko

Ak si pamätáte, tak na produkty značky Bioderma som tu naposledy pekne hromžila a tak niet čudo, že som dlho od tejto značky nič neskúšala. Dostali sa však ku mne dva produkty z rady Atoderm a keďže jeden z nich ma milo prekvapil, nebolo pochýb, že sa o ne s vami musím podeliť. 
bioderma_review_atoderm(1)
Celá rada Atoderm je určená na veľmi suchú až atopickú pokožku. Preto som bola zvedavá ako veľmi budú tieto produkty zanechávať pokožku hydratovanú. Začnem Sprchovým olejom, ktorý by mal zaistiť jemné čistenie veľmi suchej a podráždenej citlivej pokožky. Je určený ako na telo, tak aj na tvár, pre dospelých i deti, vrátane bábätiek.

  • Jeho exkluzívne zložky obnovujú kožnú bariéru.
  • Intenzívne vyživuje a zvláčňuje pokožku, zmierňuje pocity pnutia a chráni pred vonkajšími vplyvmi.
  • Patent Skin Barrier TherapyTM chráni suchú pokožku pred baktériou Staphylococcus aureus spôsobujúcou zápal a podráždenie.
  • Atoderm Sprchový olej vytvára ultra ľahkú a jemne parfumovanú penu, ktorá je špeciálne navrhnutá tak, aby rešpektovala i tú najcitlivejšiu pokožku.

Bioderma sľubuje o 39% viac hydratovanú pokožku už po 1 mesiaci používania. Sprchový olej je navyše hypoalergénny, nekomedogénny, neštípe v očiach, bez parabénov, bez konzervantov, bez mydla a bez farbív. Zohnať ho môžete v litrovom alebo v 200 ml balení s pumpičkou, alebo v takejto 100 ml tube. Sprchový olej v litrovom balení sa dá zohnať na interne, v lekárňach či v DMke v cene okolo 18 €.
Balenie je praktické, jednoduché na použitie v sprche či počas kúpeľa. Vôňa mi nie je veľmi príjemná a ani ju neviem opísať. Niečo ťažké a chemické. Konzistencia oleja je veľmi riedka až vodová a tak ho pri sprchovaní nespotrebujete veľa. Pekne napení a dobre sa s ním umýva. Párkrát som ho použila aj na pleť tváre, nijak neštípal, ani oči nedráždil. Až na vôňu zatiaľ všetko v poriadku. Avšak vôbec som, ani pod dlhšom používaní, nezaznamenala hydratovanejšiu či jemnejšiu pokožku (schválne som ho používala bez použitia nejakého telového mlieka). Príde mi ako klasický sprcháč, ktorý dobre umyje, ale nespĺňa to čo Bioderma sľubuje.
bioderma_review_atoderm(2)
Atoderm mlieko by malo trvalo hydratovať, obnovovať jemnosť, pružnosť a hebkosť kože. Pri tomto výrobku Bioderma sľubuje už po prvej aplikácii o 50 % viac hydratácie. Mlieko je opäť hypoalergénne, nekomedogénne, bez parabénov a má jemnú parfumáciu.
"Atoderm mlieko posilňuje hydrolipidický film, trvalo chráni pokožku a obnovuje jej prirodzenú biologickú bariéru. Dlhodobo hydratuje a premasťuje pokožku.
Mlieko je opäť určené na veľmi suchú pokožku tela i tváre a môžu ho používať opäť aj deti či bábätká. Dá sa zohnať v 200 ml tube za asi 13 €.
Balenie je praktické, veľkostne tak akurát na vyskúšanie a badanie výsledkov. Vôňa je lekárnická, podobná vôni oleja, ale táto je príjemnejšia, ľahšia, sviežejšia. Konzistencia mlieka je naozaj riedka a ľahká. Veľmi dobre a rýchlo sa rozotiera a vstrebáva, čo považujem za veľké plus. Mlieka stačí pomerne málo, takže sa aj pomaly míňa, čo je pri jeho cene a veľkosti určite plus. Oproti sprcháču má oveľa lepšie hydratačné schopnosti a pokožka je už po prvom použití hladšia a jemnejšia. Úplne si užívam ten skvelý pocit a toto mlieko môžem len odporúčať.

A čo vy? Máte skúsenosti s radou Atoderm?

9 komentárov:

  1. Ten sprchový olej si užívám, ale mám z něj podobné pocity, jako ty.. :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuhle řadu jsem ještě nezkoušela, ale docela mě zaujalo mléko. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já tuto řadu nezkoušela, olej mě moc nezaujal, ale mléko vypadá slibně.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já pořád ke značce Bioderma vzhlížím a přitom kolikrát ty produkty ani za moc nestojí :D...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám pocit, že majú strašne veľa priaznivcov a pritom za tie ceny sa dajú nájsť aj lepšie produkty :)

      Odstrániť
  5. joj, Bioderma je na mňa strašne drahá :D ale verím, že jej produkty sú fajn :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to teda je :/, ale zase nie všetky produkty od nej mi vyhovujú, väčšinou skúšam len to čo ma naozaj zaujme a myslím si, že to bude stáť za to :)

      Odstrániť

Ďakujem za všetky vaše krásne odkazy, komentáre, pripomienky!

Blogger Template by DanyČuks